/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
nyt Skrivebord?
Fra : Hansen4life
Vist : 700 gange
51 point
Dato : 22-04-10 13:10

hej allesammen :D

jeg har kigget lidt efter et program hvordan man skifter skrivebord hurtigt.
Så hvis man nu sidder og spiller et spil i en skoletime og ens lærer vil se hvad man laver
og se hvad man er inde under, og man hurtigt skal skifte skrivebord.
Nogen der kender sådan et program?

Tak på Forhånd
- Hansen4life

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 22-04-10 13:13

Linux Ubuntu har flere skriveborde indbygget man skifter ved et klik nede i højre hjørne
nå det var sikkert til Windows du ønskede en løsning så jeg er pist væk igen

Kommentar
Fra : bluesky

Dato : 22-04-10 13:50

Hejsa,

Den meget hurtige og enkle er at du har dit "seriøse" program åbent lige før det "useriøse" og så når læreren kommer trykker du ALT+TAB. Derved skifter du hurtigt mellem de 2, men husk at have skjult din bundmenu ellers kan han/hun se at du har andre programmer åbne

Bluesky

Kommentar
Fra : jtj45

Dato : 22-04-10 13:51

http://peter.mpbrun.dk/20070918/vistaxp-virtual-desktop-manager/

ved ik om det er sådan noget du mener, men tag et kig på det..

Kommentar
Fra : bluesky

Dato : 22-04-10 13:56

Hej igen,

Du kan også hente en udvidet funktion af Alt+Tab her på MS. Den viser dig med små iconer alle åbne programmer som du hurtigt kan skifte til ved fortsat at trykke på ALT+Tab: http://www.microsoft.com/windowsxp/downloads/powertoys/xppowertoys.mspx

Ganske nyttig lille utility

Bluesky

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 22-04-10 14:17

Hvad med at lære noget ?

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 22-04-10 16:17

Citat
Linux Ubuntu har flere skriveborde indbygget

HVA' FILAN o.v.n. opmuntrer du knægten til at dovne den i timen.

Kommentar
Fra : Tordenkalven

Dato : 22-04-10 16:23

I Vista er der da en indbygget funktion nede i bundlinien til venstre

tryk på skrivebord, så er resten væk, og når bundlinien så er sat til at forsvinde

så er den "ged barberet" uden diverse programmer og andre tiltag

mener også den var / i XP og noget mere fikst i WIN 7

så....

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 51 point
Dato : 22-04-10 17:05

Virtual Desktop Manager
Manage up to four desktops from the Windows taskbar with this PowerToy.

http://download.microsoft.com/download/whistler/Install/2/WXP/EN-US/DeskmanPowertoySetup.exe

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 22-04-10 22:46

Og så ved eleven måske ikke at der på skoler er blokeret for at eleverne installerer programmer på maskinerne.

Godkendelse af svar
Fra : Hansen4life

Dato : 13-05-10 22:55

Tak for svaret Klaudi.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 14-05-10 07:54

Velbekommen

Kommentar
Fra : jtj45

Dato : 14-05-10 13:39

mener nu også det var det program jeg kom med, bare fra en anden hjemmeside.