/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Wyse P20 firmware
Fra : steno
Vist : 559 gange
200 point
Dato : 16-04-10 08:32

Hej kandu..

Jeg sidder og roder med en Wyse P20, men da den ikke understøtter dansk tastatur, vil jeg gerne have den firmware opdateret.

Men jeg kan ikke helt finde frem til hvordan dette gøres, er der nogen der ved hvordan???

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 16-04-10 08:41
Kommentar
Fra : steno

Dato : 16-04-10 08:52

Hej Stouenberg.... Jeg har hentet de filer der ligger på den side, men jeg ved ikke hvordan jeg lige skal håndtere dem.

Kommentar
Fra : steno

Dato : 16-04-10 10:57

Har selv fundet løsningen og lukker hermed spørgsmålet!!!

Kommentar
Fra : severino

Dato : 16-04-10 15:11

Det er sgu for slapt, her er der en som forsøger at hjælpe, og så er det eneste der sker, at du øger din tarvelige statestik med endnu en annullering.
Du er lige til blacklisten!

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 16-04-10 16:58

Jeg syns, det er helt fint, at det er blevet forår .