/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Automatiske foresørgslerfra google
Fra : mborre
Vist : 373 gange
50 point
Dato : 14-04-10 22:48

TilKandu,
Når jeg søger med Google skriver Google tilbage: Din computer stiller automatiske foresørgsler via nettet. Og derpå skal man gentage en kode hvorpå computeren går i stå! Er der nogen der ved hvad dette er? jeg har kørt et antivirus-program som intet fandt. Og at slukke og tænde computeren ændrede intet, samme problem.
MVH Martin

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 14-04-10 22:50

Det lyder underligt

Jeg tror jeg ville runde denne side,

http://malwarecheck.dk/

Oprette mig som bruger - det er gratis - og få hjælp til at finde evt. snavs, eller få bekræftet at pc'en er ren

Kommentar
Fra : mborre

Dato : 15-04-10 00:32

Endvidere: når jeg prøver at slette de evt cookies der ligger i folderen Cookies, skriver Windows at der ikke er adgang til denne folder; tyder det ikke på at der er blevet lagt en cookie der som Nogen eller Noget prøver at forhindre at jeg sletter? Og i givet fald, hvad gør jeg ved det? Jeg har kørt en system-gendannelse som er en uges tid gammel, men Google melder stadig m det samme problem.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 15-04-10 01:26

Et eller andet som du ikke har kontrol over sender fra din computer, lyt til forslaget fra Nordsted1 og stil dit spørgsmål hos Malwarecheck, det er gratis og det er sikkerheds eksperter som hjælper dig.
Eller formater computeren og geninstaller din Windows, du risikerer at udbyderen spærrer din netforbindelse hvis ikke du får det stoppet

Kommentar
Fra : mborre

Dato : 18-04-10 15:37

Da jeg fulgte dit råd om at gå ind på Malwre og køre de programmer de foreslog, fjernede det tilsyneladende alle problemerne. så tak for hintet.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 18-04-10 15:54

Hvis/når du får et brugbart svar, er det pænest at afslutte spørgsmålet, ved at accepterer svaret.

På den måde, kan andre også bruge spørgsmål og svar. Hvis du bare lader som ingenting, annullerer Kandu det, og det er så kun dig der fik glæde af det

Dine point er trukket i det øjeblik du stiller spørgsmålet, så du sparer intet ved det

Kommentar
Fra : mborre

Dato : 20-04-10 09:52

Hej Nordsted1, det troede jeg nu også jeg havde gjort, jeg prøver lige igen, det er besvarelsen fra den 14/4 der bliver accepteret...Mvh Martin

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 21-04-10 02:02

Hej mborre når du vil accepterer og afslutter dit spørgsmål, så rul lige op til indlægget som hjalp dig mest: http://www.kandu.dk/spg146640.aspx#1687605 og klik på Accepter som står nederst i højre hjørne så får Nordsted1 sine velfortjente point og du får ikke flere mail fra det spørgsmål