/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Pakkeløsning?
Fra : abra
Vist : 557 gange
50 point
Dato : 22-02-10 11:05

Kan nogen give et tip om en Pakkeløsning med TV, Bredbånd og telefoni, jeg har søgt forskellige steder, men føler at det er jungle at finde rundt i, så måske er der nogen her der har en ide og et tip.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 22-02-10 11:07

TDC home trio, er vi efter nogle startvanskeligheder blevet rigtigt glade for

http://privat.tdc.dk/pakker/hometrio/

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 22-02-10 11:13
Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 22-02-10 11:23

det er jo lidt svært at vide hvad du har mulighed for uden at vide hvor du bor.
har du f.eks mulighed for fiber?

Kommentar
Fra : severino

Dato : 22-02-10 11:38

Du kan roligt regne med, at disse pakker er sammensat på forskellig måde, netop for at de ikke skal være sammenlignelige.
De vil alle sælge deres eget produkt, og benytter de mærkeligste krumspring for at du skal vælge lige netop deres produkt.
De er lige så spegede som mobilselskaber og internet udbyderene har været det i mange år.

Gennemse de tilbud som kan være aktuel for dig, og se på indholdet, om det svare til dine ønsker og behov. Det er jo dig i den sidste ende er brugeren og skal betale.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 22-02-10 17:51

For at kunne vejlede er det godt at vide hvor du bor, som der tidligere er nævnt.

Jeg selv bor på landet i nærheden af Frederikshavn men langt ude på bøhlandet.
Internet fra TDC, (betalt af arbejdsgiver)
Telefon fra Sonofon, nu har vi kun mobiler og ingen fastnet
TV fra parabol fra Viasat.
Samlet pakke, meget dyrt men man må jo tage hvad man kan få ude på landet.

Men nu kommer det nye. Fibernet fra Bredbånd Nord, hvor du får høj hastighed, mulighed for telefoni og diverse tv pakker. Har bestilt og arbejdsgiver betaler stadig en del af pakken.

Kommentar
Fra : severino

Dato : 22-02-10 18:36

Det var langt væk Fijala !
Det er jo helt der oppe, hvor man lever af fladfisk og sandkage!

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 22-02-10 20:07

Sandkage eller ej jeg håber da på sandstorm når mit nye fibernet bliver lagt ind. Der skulle jo komme fart på. Men de kan jo ikke grave fiberen ned endnu pga. de enorme mængder sne vi kæmper med. Vi er jo helt begravet. Har været sneet inde hele weekenden lige indtil kl. 21 i går aftes.

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 22-02-10 20:56

Tillykke Fijala.
Jeg er kunde i butikken, og har lige fået et tilbud på 100/100 Mbit/s
Jeg har lige nu 10/10Mbit/s, det er aldrig under den hastighed.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 22-02-10 21:35

lækker at høre brorteil. Hvad med tv har du den mulighed

Kommentar
Fra : abra

Dato : 22-02-10 22:25

Tak for svarene

Jeg bor i Fredericia, er pensionist så det er også et spørgsmål om pris.

Jeg har p.t. fastnetnummer hos Tellio, hvor jeg ringer gratis til fastnetnumre i Danmark for 87.50 kr. i kvartalet. Min mobil er ved telia, og mit TV og Internet hos SSB/Cirque.
Min forestilling er at jeg måske kunne spare lidt ved at samle det hele hos et selskab, men som jeg skrev er det en total jungle for mig at finde ud af, derfor mit spørgsmål.

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 23-02-10 07:46

Jeg har TV IP telefon og internet. Det kører bare supergodt.
Vores installation fungerede fra første time, deres support er
lynhurtige med hjælp og vejledning.

Kommentar
Fra : severino

Dato : 23-02-10 15:24

Når man er sneet inde, som Fijala, så må man se på de lyse sider af sagen. Hvis ikke svigermekanikken allerede er flyttet ind, så kan der værelange udsigter! - Hvis hun så kommer, så sæt skovlen ud til gaden, så hun kan grave sig ind!

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 23-02-10 15:47

Vi har ikke fyringsolie i pakkeløsningen, og hvad værre er, tanken er gemt i en stor snedrive.
Kun en skovl som jeg må ud og grave, jeg får jo varmen to gange.