/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
brænderprogram
Fra : sommers58
Vist : 724 gange
10 point
Dato : 03-02-10 19:27

kan i anbefale et /2 gode programmer hvad der nu skal bruges til at brænde dvd film over noget ligende anydvd og cloone dvd gerne let at finde ud af og vil gerne have brændt film over som jeg har liggende bla til campingvognen så det skal fungere på samme måde som de 2 jeg nævner any og cloone men gerne billigere eller gratis undskyld jeg ikke har flere point

Kommentar
Fra : refi

Dato : 03-02-10 19:35

Du må have misforstået noget

AnyDVD er IKKE et brænderprogram.....

CloneDVD er IKKE et redigeringsprogram til EGNE optagelser....

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 03-02-10 19:36

da det alligevel ikke er lovligt at kopiere dine dvdfilm kan du vel også ligeså godt bruge en ulovlig kopi af anydvd.

Kommentar
Fra : sommers58

Dato : 03-02-10 19:40

ok jag skal bruge et program til at brænde dvdfilm over har i et forslag

Kommentar
Fra : sommers58

Dato : 03-02-10 19:41

og ps kan vel ikke være ulovligt at lave et kopi af de film jeg har købt og betalt

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 03-02-10 19:51
Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 03-02-10 19:52

jo, det er desværre ulovligt at lave en kopi af de film du har købt og betalt hvis du bryder kopisikringen.
hvis du ikke bryder den er det ikke muligt at afspille kopien.
Til at bryde den bruges anydvd

Det skal lige nævnes at du (i teorien) KAN få tilladelse til at kopiere filmene hvis du skriver til IFPI (ikke helt sikker på at det var IFPI men ideen er god nok)

ang. et forslag, hent anydvdHD og clonedvd fra et eller andet lyssky site

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 03-02-10 19:53

Eller denne her, hvis filmen er kodet:

http://programmer.downloadcentral.dk/?DVDFabHDDecrypter/Rip-Kopier/Multimedie/2227

Jeg bruger med stor fornøjelse selv begge 2 .

Mvh Chris

Kommentar
Fra : sommers58

Dato : 03-02-10 19:56

nu kender jeg jo ikke lige en lysky sideså det kan jeg jo ikke,

Accepteret svar
Fra : heller22

Modtaget 20 point
Dato : 03-02-10 19:57

Og denne her er den bedste. Kan bruges gratis i 30 dage, men jeg har sq købt den, da den er uundværlig i vore kodede dage:

http://programmer.downloadcentral.dk/?DVDFabPlatinum/Rip-Kopier/Multimedie/1789

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 03-02-10 20:00

Søgeresultaterne 1 - 10 ud af ca. 4.060.000 for anydvd. (0,08 sekunder)
fra google, mon ikke de fleste er "uautoriserede"

men prøv dog heller22's forslag

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 03-02-10 20:00

Man må sq da godt lave en backup til eget brug i sin campingvogn og DvdFab Platinum er en rigtig kodeknækker

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 03-02-10 20:02

Citat
men prøv dog heller22's forslag
Nemlig, for de er gode

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 03-02-10 20:03

Citat
Man må sq da godt lave en backup til eget brug

ja hvis du ikke bryder kopisikringen, og hvis du ikke gør det kan kopien ikke afspilles

og du kan ikke finde en film der ikke har kopisikring

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 03-02-10 20:05

Citat
og du kan ikke finde en film der ikke har kopisikring
Det her siger jeg altså bare ikke, men bl.a forretningerne og bibliotekerne har masser af ikke-kopisikrede film

Godkendelse af svar
Fra : sommers58

Dato : 03-02-10 20:06

Tak for svaret heller22.og til jer andre også

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 03-02-10 20:09

det er jo alligevel ikke lovligt at kopiere film fra biblioteket, og er du sikker på at de ikke er kopisikrede, begge programmer du linkede til er jo gode til at bryde kopisikringerne

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 03-02-10 20:09

Helt fint og held med backupperne .

Mvh Chris

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 03-02-10 20:13

DvdShrink plejer at melde fejl ved sikrede dvd-er . Men hvorfor skriver du dog pludselig om bibliotekerne

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 03-02-10 20:21

dvdshrink var lavet til at bryde kopisikringer med, men programmet er gammelt og kan ikke håndtere de nye kopisikringer

og det var da dig selv der bragte bibliotekerne på banen

Kommentar
Fra : hardy

Dato : 04-02-10 08:33

hej
EXTERMINATOR du har ikke helt ret ?

læs dette link

http://www.it-borger.dk/lov-og-ret/nyheder/nu-lovligt-at-brende-film-pa-dvd
mvh hardy