/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
program der er lig office fra windovs
Fra : 190e
Vist : 613 gange
20 point
Dato : 01-02-10 17:15

findes der et program der kan måske det samme som office fra windovs.

190e.

Kommentar
Fra : dbl

Dato : 01-02-10 17:18
Kommentar
Fra : clou

Dato : 01-02-10 17:18

Prøv open office som er gratis agt downloade: http://da.openoffice.org/about-downloads.html

Clou

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 01-02-10 17:28

190e - det er jo godt, at du kan stille mange spørgsmål - men husk snarest at acceptere nogle svar:

Din statistik ser ikke særligt godt ud:
Citat
Spørgsmål
- Ubesvarede 8
- Besvarede 0
- Annullerede 3
- Slettede 0
Ialt 11

Så hvis du forventer, at nogen skal bruge tid på, at svare på dine spørgsmål - er det en god ide, at acceptere nogle svar!

Kommentar
Fra : 190e

Dato : 01-02-10 17:36

hvad mener du med at acc, svar, ?? skal jeg skrive hvergang nogen skriver til mig det vidste jeg ikke. ellers ved jeg ikke hvad du mener

190e

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 01-02-10 17:39

Når du har fået et tilfredsstillende svar på dit indlæg klikker du på den lille tekst der hedder accepter svar ovenover det pågældene indlæg.

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 01-02-10 17:46

Hvis du har fået et brugbart svar, på et spørgsmål - lukker du spørgsmålet ved, at vælge accept på det pågældende svar, og derefter trykker du send.

Så er spørgsmålet lukket, og optræder i din statestik under besvarede.

Hvis et spørgsmål ikke er lukket indenfor 3 måneder, bliver det automatisk annulleret.
Du kan selvfølgelig også selv annullere et spørgsmål, hvis det er det du ønsker.

Prøv at læse: Kom godt i gang (under brugerservice).

I betragtning af, at du har været medlem i så mange år
Citat
Medlemsdato : 07-06-2005
Seneste login : 01-02-2010
burde du allerede kende til reglerne.

Kommentar
Fra : 190e

Dato : 01-02-10 17:47

det anede jeg ikke man skulle., det gør jeg fra nu af.

190e

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 01-02-10 17:50

Citat
det anede jeg ikke man skulle., det gør jeg fra nu af.

Du kunne jo f.eks. starte med, at acceptere nogle af dine åbne spørgsmål!

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 01-02-10 17:51
Kommentar
Fra : heller22

Dato : 01-02-10 21:03

Open Office kan næsten det samme som MS Office. Mangler dog Power Point til pps-filer, så vidt jeg ved .

Mvh Chris

Kommentar
Fra : krestenklit

Dato : 01-02-10 21:35

Du kan åbne PowerPoint pps-filer med OpenOffice-programmer simpress.

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 01-02-10 22:39

krestenklit

Simpress er altså et extra-program til O.O., (ikke indbygget)?

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 01-02-10 22:48

krestenklit

Er du sikker på, at det program hedder Simpress? Kan ikke finde det nogen steder .

Accepteret svar
Fra : Kortoververden

Modtaget 20 point
Dato : 01-02-10 23:01

Det hedder Impress og ligger i OO

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 01-02-10 23:37

Kortoververden

Tak for det. Så ved spørger da det også .

Godkendelse af svar
Fra : 190e

Dato : 01-02-10 23:47

Tak for svaret Kortoververden.

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 01-02-10 23:56

Impress virker slet ikke på samme måde som Power Point. I PP kører billederne enten automatisk eller ved klik med musen + der kan lægges baggrundsmusik på. Så jeg foretrækker PP. Ski godt, at man havde råd til at betale .

Mvh Chris