/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
stort vindue
Fra : Sønder
Vist : 455 gange
100 point
Dato : 28-01-10 10:43

En gang imellem (som nu) får jeg når jeg klikker på en side, kun et"halvt billede" op, dvs billedet af den ny side fylder knapt halvdelen af skærmen. Hvordan stiller jeg den, så jeg får et "helt" billede op?
Jeg kører XP pro

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 28-01-10 10:44

Citat
(som nu) får jeg når jeg klikker på en side, kun et"halvt billede" op,

Det kan jeg ikke se.

Kommentar
Fra : Sønder

Dato : 28-01-10 10:46

Nej brorteil, du kan vel ikke se min skærm ?

Accepteret svar
Fra : Stouenberg

Modtaget 110 point
Dato : 28-01-10 10:47
Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 28-01-10 10:59

Du bruger musen i hjørnerne i billedet, når den bliver til en pil så hold muses venstre knap nede imens du trækker til fuld skærmstørrelse

Du vil nok opleve at du bliver nød til at gøre det nogle gange, men lige pludselig er den der

Godkendelse af svar
Fra : Sønder

Dato : 28-01-10 11:05

Tak for svaret Stouenberg. Det gav ikke løsningen umiddelbart, men jeg brugte det til at eksperimentere lidt, så nu er den der. Spændt på når jeg åbner PC næste gang.

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 28-01-10 11:10

- velbekommen Sønder...

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 28-01-10 11:21

jeg glemte hackerfunktionen

Kommentar
Fra : Sønder

Dato : 29-01-10 13:40

Næ, i dag var den tilbage til halvskærm. Jeg forlanger pointene tilbage!!