/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Notebook Cooler
Fra : Hansen4life
Vist : 1036 gange
49 point
Dato : 19-01-10 18:15

Hej alle :D
Jeg har tænkt mig og købe en Notebook Cooler, eller hvad den nu hedder, men jeg kan ikke rigtig finde den rette. Der er en i Bilka i den her måned, men blæseren deri sidder i midten, og på min bærbar er var i venstre side. Køler den i bilka lige så meget som hvis jeg køber en med 2 blæsere som så er dyrere? Eller vil i hjælpe mig med at finde en. Den skal koste omkring de der 200 kr.

Tak på forhånd
- Hansen4life

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 19-01-10 18:23
Kommentar
Fra : Hansen4life

Dato : 19-01-10 18:32

jeg vil gerne have en der kan justeres så den kommer op i en spidsere vinkel, men tak fordi du ville hjælpe mig :D

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 19-01-10 19:07

Den kan justeres i 2 vinkler, der er en klapfod på.

Kommentar
Fra : marc43

Dato : 19-01-10 19:54

Jeg har endnu ikke set fidusen i dem. Hvad er fordelen ved dem? Min notebook bliver da ikke specielt varm.

Kommentar
Fra : dhmoelsted

Dato : 19-01-10 20:02

vi har brugt en køler i ca 4 år den har en behagelig arbejdsvinkel og jeg tror på at kølingen kan holde liv i den ( også et pust i cpu af og til ) link til vores haves ikke købt i aldi for længesiden ...men så denne i elgiganten og fona lækker til 298.-
http://www.targus.com/uk/product_details.asp?sku=AWE55EU

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 19-01-10 22:22
Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 20-01-10 01:23

Jeg har den billige fra Bilka, den kølede min Medion bærbare fint i sommervarmen, blæseren sidder ude i siden, men der er ripper inde i midten på computeren også, blæseren giver en del luft, du kan mærke den kølige luft strømme ud til siderne så hele bunden af den bærbare køles

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 49 point
Dato : 20-01-10 01:27

Den fra Bilka har også den fordel at du kan stille computeren på skrå og få en bedre arbejdsstilling når du skriver og skærmen kommer også op i øjenhøjde, de sidste 2-3 måneder har jeg slet ikke haft blæseren koblet til, men jeg bruger tingesten alligevel, det er rart med den stillng computeren får når bagsiden bliver løftet lidt op

Godkendelse af svar
Fra : Hansen4life

Dato : 08-02-10 21:29

Tak for svaret o.v.n..

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 08-02-10 21:45

Selv tak