/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Hjælp til printer køb
Fra : migBECOOL
Vist : 659 gange
100 point
Dato : 17-01-10 13:37

Står og skal have købt mig en printer der kan printe på dvd-skiver .. men er bare i tvil om hvad for en jeg skal købe .. Man skal kunne købe billige kopi-patroner til den ..
kommer fra esbjerg.

hilsen michael.

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 17-01-10 13:39

Køb en matrix printer - det har altid været noget der virker. Farvebånd er også det billigste.

Kommentar
Fra : migBECOOL

Dato : 17-01-10 13:40

Det skal være en alm. printer.

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 17-01-10 13:51

En matrix printer er skam også helt almindelig. Du skal bare sørge for bruge de DVD skiver der kan gå rundt om valsen på en matrix printer.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 17-01-10 13:54

Hvis ikke du havde tilføjet det sidste med at der skal kunne bruges billige kopi patroner, så ville jeg have sagt HP men hold dig fra HP hvis du vil bruge kopi patroner, eller køb en laser printer hvis behovet er så stort at du ikke kan overkomme at købe original patroner

Kommentar
Fra : migBECOOL

Dato : 17-01-10 13:58

hvad for en hp ville du anbefalde hvis jeg købte org. patroner.. har kigget på den der hp photosmart value editon. men ved ikke om den kan printe på dvd skiver

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 110 point
Dato : 17-01-10 14:00

Hvad med en Canon fra Billigmedien i Tyskland? Canon laver godt grej og jeg har aldrig hørt om nogen som er utilfreds med deres printere, den her kan det du ønsker + meget mere:
http://www.billigmedien.de/index.php?page=products&product_id=3556
der er billige patroner at købe samme sted:
http://www.billigmedien.de/index.php?page=pi&a9=89

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 17-01-10 14:03
Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 17-01-10 14:04

http://www.merlin.dk/IT/Printere/Matrixprinter.aspx

Her er også et rigtigt godt udvalg!

Godkendelse af svar
Fra : migBECOOL

Dato : 17-01-10 14:05

Tak for svaret o.v.n..

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 17-01-10 14:06

Man skal passe på med billigt blæk - det tørrer ikke ligeså godt som hvis man bruger en matrix printer.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 17-01-10 14:08

Selv tak - jeg håber du bliver glad for Canon printeren

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 17-01-10 14:35

Du vil blive meget glad for den printer som o.v.n. linker her http://kandu.dk/spg144075.aspx#1655543 - der følger et udskrivningprogram med til dine medier der er kanon, men husk at skiverne skal være printable
Som du kan se her http://www.billigmedien.de/index.php?page=inkfinder&show=list&model_id=1609 så kan du samme sted også købe uoriginale/originale patroner.