/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Dr bonanza
Fra : amc
Vist : 2965 gange
100 point
Dato : 27-12-09 16:29

Er der en måde man kan download på i Dr's bonanza

Kommentar
Fra : amc

Dato : 27-12-09 16:29
Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 27-12-09 16:36

Hvis du mener hente kilm-klippene, så ja, men det er ikke helt lovligt.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : amc

Dato : 27-12-09 17:08

Ja det var hvordan man hentet dem...........

Accepteret svar
Fra : spam-free

Modtaget 110 point
Dato : 27-12-09 17:21

Jeg bruger IDM http://www.internetdownloadmanager.com/
http://www.gratisimage.dk/image-DCE2_4B3788BA.jpg
der dukker en boks op, når der er noget at hente ned, og så klikker man bare gem.
Bagefter kan du konvertere filen med Winavi eller formatoz.

Ellers kan du bruge Tubehunter, den konverterer filen når den er hentet.

Og mon ikke en af disse også skulle virke.
http://www.google.dk/search?hl=da&source=hp&q=free+tube+downloader&meta=&aq=0&oq=free+tube+do

Kommentar
Fra : Majormajor

Dato : 27-12-09 17:21

Du skal hente et program, der hedder "Realplayer" på nettet og indstille det, så det kan hente småfilms på nettet.

Kommentar
Fra : Majormajor

Dato : 27-12-09 17:22

Og "Realplayer" er gratis

Kommentar
Fra : Højris

Dato : 27-12-09 18:04

Hej amc !
Det eneste du skal bruge er denne
http://www.vidohe.com/videox-search-results.php?cx=005536796155304041479%3Ar9ep8ygv2ca&cof=FORID%3A11&from=dh-adult&q=#20
Den kan konvertere flv filer og meget andet.
Jeg har hentet mange film fra i Dr's bonanza.
Og den virker.
Hent og instaler den. Jeg bruger firefox
Højris

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 27-12-09 18:08

Real player er et skod program efter min mening!

Først vil jeg gentage at det er ulovlig at downloade og gemme film fra DR

Bagefter vil jeg alligevel komme med et hint: Brug Firefox som browser og installer tilføjelsen VideoDownload Helper, tilføjelsen skal fintunes så henter den fint flash film fra Bonanza

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 27-12-09 18:09

To sjæle en tanke Højris

Kommentar
Fra : Majormajor

Dato : 27-12-09 18:10

Ti-hi. Har amc spurgt om noget vedrørende det med at lave eventuelle hentede filer om?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 27-12-09 18:11

Det kommer sikkert senere Majormajor det skader ikke at være på forkant med situationen

Kommentar
Fra : Majormajor

Dato : 27-12-09 18:12

Realplayer er et kanon godt program efter min mening! Nogen kan lide konen og andre datteren.

Kommentar
Fra : Majormajor

Dato : 27-12-09 18:13

Det har du da ret i o.v.n. Jeg er bare en smule på bagkant efter julen .

Kommentar
Fra : bruuno117

Dato : 27-12-09 19:07

Heh, det er første gang jeg har hørt nogen referere til real player som et "kanon godt" program ;)

Kommentar
Fra : Majormajor

Dato : 28-12-09 01:12

bruuno117. Der skal da være en første gang for alt. Og så har du lært noget nyt ;=)

Godkendelse af svar
Fra : amc

Dato : 28-12-09 18:19

Tak for svaret spam-free.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 28-12-09 18:54

Det ligner en betalings løsning den du har accepteret, og så kunne det være gjort nemt og gratis