/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
åbne dvd afsp.
Fra : olskar
Vist : 760 gange
300 point
Dato : 20-12-09 18:01

Hej en der ved hvordan man åbner dvd afspiller ( skub ud ) virker ikke hverken på knappen eller
denne kom. og højreklik på dvd skub ud den brummer bare 2 sek. den kan fint afspille musik dog er min søn træt af at høre den samme skive siden i morges. Det er en lite-on lh-20A1S-15C
Har genstartet og taget strømmen nogen forslag inden skruetrækker og købe en ny ???

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 20-12-09 18:03

der er et lille hul ved den ene side, tryk med en nål og skuffen frigøres.

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 20-12-09 18:03

du åbner altså manuelt

Kommentar
Fra : olskar

Dato : 20-12-09 18:41

hej forstår godt hvad du mener, men kan ikke komme til siden af afspiller uden at skille hele pc ad.
har lige haft siderne af og det er ikke nok skal have hele afspiller ud og det er en større omgand lidt plads og en amatør SÅ prøver imorgen

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 20-12-09 18:45

det lille hul sidder foran på skuffen

Kommentar
Fra : olskar

Dato : 20-12-09 19:10

har fundet hullet og trykket en klips 2cm ind og så sagde den en lyd og intet skete, prøvede at genstarte og det samme skete man kan aktivere en ting, men der sker ikke noget skuffen er låst

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 300 point
Dato : 20-12-09 19:17

Tryk ind med clipsen til den siger klik og så kan du lirke skuffen ud med forsigtighed.
Der sidder måske noget i klemme.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-12-09 06:19

Jeps, det lyder som en mekanisk fejl.

Vold er en glimrende løsning på problemet

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : olskar

Dato : 21-12-09 19:37

Tak for svaret Eyvind.
det med at lirke virker ikke, så det bliver nok med VOLD
men tak for din tid