/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
Hjælp....
Fra : abra
Vist : 375 gange
300 point
Dato : 16-12-09 13:31

- det meste af skærmen (skrivebordet) er fyldt med opdateringsfiler jeg har hentet på Brothers hjemmeside til min Printer/Scanner makine MFC315, da jeg modtog og ville åbne fik jeg besked om at Windows ikke kunne genkende filerne, og dermed ikke åbne dem.
Jeg har to tre gange forsøgt at smide dem i papirkurven, men de dukker op igen og igen, hvordan får jeg dem slettet??????

Det hele startede egentlig fordi min Scanner til OCR meddelte følgende:
Konverteringsprogrammet write32 kan ikke startes;
og da jeg ikke ved hvordan det er gået til da det hidtil har virket, så der har jeg også brug for hjælp.

Kommentar
Fra : kj

Dato : 16-12-09 13:48

Også hvis du højreklikker på papirkurven og tømmer den.

Kommentar
Fra : MuGG3K

Dato : 16-12-09 14:33

Jeg tror det fordi du er kommet til at installere programmet på skrivebordet så alle filerne kommer der eller at det faktisk det måske er et af programmer du har i din start mappe der starter.

1)
Prøv at åbne skrivebordet som en mappe og slet filerne på den måde.

2)
gå ind i din start menu og kig i mappen start for at se om der er et program der starter.

Det er kun ideer

Kommentar
Fra : abra

Dato : 16-12-09 16:51

- nu er jeg oppe på kopi nr 5 der dukker op!!!

Kommentar
Fra : abra

Dato : 16-12-09 19:42

så nu har jeg en teori: det er en form for virus, idet den kopierer sig selv, altså jo mere jeg sletter - des flere kopier dukker op!!!!!
Hvordan stopper man et sådant cirkus???? har aldrig før haft virus!!

Kommentar
Fra : alka

Dato : 17-12-09 06:52

Gå ind i stifinder, gå ind i programmer og kik efter de navne du har på skrivebordet. Skriv navnene ned og gå så ind i kontrolpanet, og slet dem der. programmet til Scanner til OCR, kan give problemer i forbindelse med andre scannere.