/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
meget små pcer (8")
Fra : hovhow
Vist : 488 gange
100 point
Dato : 22-11-09 23:57

Ved nogen hvor man kan købe de helt små pc'er med 8" skærm? Jeg mener fx. at Samsung bla.a. har lavet en.

Jeg kan finde masser med 10" og 12", men hvor finder jeg de helt små?

På forhånd tak hvis nogen kan lede mig til en forhandler.

M.v.h.
HovHow

Accepteret svar
Fra : heller22

Modtaget 110 point
Dato : 23-11-09 00:18

Her er et par 7"-ers :
http://www.xone.dk/baerbar/models/

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 23-11-09 00:18

Dem finder du vist ikke som nye, den type meget små netbooks led en stille død da Microsoft hittede på at de ville udvikle en XP som kunne køre på små computere, måske kan du finde en brugt et eller andet sted på nettet, men de er sikkert ikke særlig holdbare så også der er chancerne små de helt små kunne kun køre med Linux

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 23-11-09 00:20

Ok det ser så ud til at jeg tog fejl, de kan stadig købes men ikke den Asus EEE pc som jeg tænkte på i lille størrelse

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 23-11-09 00:26

Undskyld til hovhow for bemærkning uden om spørgsmålet. (Også til ovn )

Men det er altså en anelse "uhyggeligt", at 2 svarere, uafhængingt af hinanden, svarer på samme tid - 00.18 .

Mvh Chris

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 23-11-09 10:07

Den 7" fylder da godt rundt om de 7" - så selve comp er da "stor"

Godkendelse af svar
Fra : hovhow

Dato : 26-11-09 21:34

Tak for svaret heller22 - de er godt nok dyre!

Jeg tror jeg tager en i almindelig størrelse til samme pris...

M.v.h.
HovHow

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 26-11-09 22:57

God meget sen aften hovhow.

Jeg ville nok gøre det samme som dig. Og så spare penge til lub eller briller også .

Mange venlige hilsner

Chris