/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Program/kanaloversigt!
Fra : kammanoerup
Vist : 963 gange
500 point
Dato : 22-11-09 12:49

Hej-

Jeg har i flere år haft DR's programoversigt liggende på min PC!

I går gik der kuk i det. Jeg kan godt få siden frem, men den er tom og det er ikke muligt for mig, at få de 5 kanaler frem, som jeg plejer at have liggende.
Jeg har været på -måske 20 andre steder på DR, men det har jeg slet ikke brug for!
Bare min go'e gamle programoversigt, der rigeligt opfylder mit behov!

Hvad har jeg dog gjort forkert
Venlig hilsen Kamma

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 22-11-09 12:51

Der ER kuk i siden, også hos os.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 22-11-09 12:51

Dr programoversigt kender jeg ikke

Jeg bruger ontv.dk og der kan man også hakke det af man ønsker

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 22-11-09 12:52

Du kan bruge denne.

http://ontv.dk/

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 22-11-09 12:55
Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 22-11-09 12:58

>ferik det er den side der er kuk i!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 22-11-09 13:02

Jeg har da ikke problemer med http://www.dr.dk/tjenester/programoversigt/

Kommentar
Fra : kammanoerup

Dato : 22-11-09 13:03

Hej-
Tak- det var dejligt at få at vide, så vil jeg ikke bruge mere tid på det!

Siden er bare så dejlig overskuelig, når man lige skal løbe igennem dagen's
program.

Venlig hilsen Kamma Go' søndag

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 22-11-09 13:03

Et par stykker som erstatning til DR virker igen
http://tvtid.tv2.dk/
http://www.tv-guiden.dk/
http://tv.jubii.dk/

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 22-11-09 13:07
Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 22-11-09 13:08

Jeg bruger den også,hverdag.Savner bl.a. oversigten for tysk tv.

Jeg synes det er for dårligt,at de ikke har mere tjek på,hvad der kører og ikke kører.

Mon det er sparerunden,der allerede gør sig gældende.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 22-11-09 13:12

DR siden den virker fint hos mig
jeg vælger sport, for at se, hvilke kanaler der sender fodbold mm

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 22-11-09 13:13

Så virker min, slettede lige cookies

IE8
Gå til Sikkerhed>Slet browserdata, marker cookies og klik slet

Kommentar
Fra : kammanoerup

Dato : 22-11-09 13:14

Selvfølgelig kan man bruge andre oversigter! men jeg er nu sådan et vanemenneske, så mon ikke de finder ud af det, når de møder på mandag-
hov- måske har de alle influenza

Kamma

Kommentar
Fra : kammanoerup

Dato : 22-11-09 13:16

til Klaudi-
Hvor finder jeg sikkerhed?
Kamma

Kommentar
Fra : ans

Dato : 22-11-09 13:16

Jeg har ingen problemer med at se siden.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 22-11-09 13:19

Hvis du har Internet Explorer 8 er det i menuen øverst til højre,
er det Internet Explorer 7 er det i menuen Funktioner>Slet browserdata

Kommentar
Fra : ans

Dato : 22-11-09 13:21

Du kan slette cookies i .... funktioner ... slet browserdata ... sæt flueben i cookies og klik på slet

pas nu på med de andre flueben ... så du ikke kommer til at slette for meget.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 22-11-09 13:27

Slette internetcookies
http://kortlink.dk/76mt

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 22-11-09 13:30

DRs oversigt er da fin nok, de har fået en helt ny oversigt og du skal måske lige klikke på Rediger kanaler oppe til højre, klik 1 gang på hver kanal du have i oversigten og lad så være at slette den cookie fra DR

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 22-11-09 13:32

Citat
Siden er bare så dejlig overskuelig
ikke når du har tilføjet de kanaler som du kan og vil se

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 22-11-09 13:33

Pas på med at slette cookies du sletter dine indstillinger på DR oversigten

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 22-11-09 13:34

Den er jo netop ikke fin nok når man ikke kan se den,
derfor prøvede jeg at slette cookien, og så virker den igen,
bare ærgeligt hvis man havde sorteret kanaler

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 22-11-09 13:46

Du har ret Klaudi (som sædvanlig grrr) jeg har den oversigt som startside og den viste igenting nu jeg ville se efter, slettede alle cookies og så virker den igen, nu skal jeg så lægge kanaler ind igen

Kommentar
Fra : kammanoerup

Dato : 22-11-09 14:28

Jeg må lige trække vejret!

Bruger normalt Thunderbird, men har også Explorer-men vist en der hedder 6
Jeg har nu været rundt og kan ikke længere overskue det.
Holder foreløbig her

Tak for alles hjælp. Det kan være det hjælper mig lidt senere!

Venlig hilsen Kamm

Kommentar
Fra : kammanoerup

Dato : 22-11-09 14:30

P.S
Glemte-- at jeg godt kan slette Cookies, men jeg kan ikke se noget der hedder Browser data!

Kamma

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 22-11-09 14:35

Det hedder nok noget andet hvis det er IE6 du har, men prøv at slette cookies,
når det er gjort, luk browser (IE6) og start så igen og prøv om ikke DR TV oversigten virker igen

Kommentar
Fra : kammanoerup

Dato : 22-11-09 14:42

Hej Klaudi
Kan jeg ganske ukritisk slette cookies?

Kamma

Kommentar
Fra : kammanoerup

Dato : 22-11-09 14:45

Browseren hedder jo Firefox-
nu er jeg godt forvirret
Kamma

Kommentar
Fra : maxhankat

Dato : 22-11-09 14:56

Nok engang som ferik skriver:

Kode
[B]http://www.dr.dk/tjenester/programoversigt/[/B]

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 22-11-09 14:59

I Firefox hedder det Funktioner>Ryd historik, vælg hele min historik,
klik på detaljer og vælg kun cookies
klik ryd nu

ps det er version 3.5.5 jeg har af FF

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 22-11-09 15:01

Citat
Nok engang som ferik skriver:

Prøv lige at læse ? DEN virker IKKE

Kommentar
Fra : maxhankat

Dato : 22-11-09 15:20

Citat
Nok engang som ferik skriver:
Prøv lige at læse ? DEN virker IKKE

OK, men den virker hos mig

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 22-11-09 15:45

Ja den virker hos mange, men bl.a. virkede den ikke hos kammanoerup,
og heller ikke hos mig, jeg prøvede at slette cookien der hørte til den side,
og vupti, den virker igen, også i Firefox

Kommentar
Fra : kammanoerup

Dato : 22-11-09 17:04

Hej Klaudi

Jeg har fundet det, men er i tvivl skal der flueben ud for det jeg vil slette eller??

Godt nok tungnem !

Kamma

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 22-11-09 17:07

Flueben ud for cookies

Kommentar
Fra : kammanoerup

Dato : 22-11-09 17:49

Ja- der må være gået noget galt, har accepteret flere gange - skrevet pæne ord og sendt!!
Aligevel står spørgsmålet som ubesvaret

Kamma

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 500 point
Dato : 22-11-09 17:53

Fik du ryddet cookies så TV oversigt virker igen?

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 22-11-09 17:54

Nu fik jeg skisme også min tv-oversigt igen.Nu skal jeg lige ha`kanalerne klikket ind igen.

Jeg vidste ikke det var så nemt at slette cookies i IE-7: Funktioner > Slet browserdata. Vupti!!!

Mosebaek.

Godkendelse af svar
Fra : kammanoerup

Dato : 22-11-09 17:59

Tak for svaret Klaudi.

Alt er fint- nu har jeg accepteret for tredie gang og du har fået lidt extra- fordi du er så tålmodig

Tusind tak for hjælpen
(nu skal jeg bare finde mine adgangskoder frem)

Venlig hilsen Kamm

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 22-11-09 18:20

Velbekommen, ja det er så ulempen ved at slette cookies,
man skal logge på de forskellige sider igen

Kommentar
Fra : kammanoerup

Dato : 22-11-09 21:01

Hej-

Hvorfor forsvinder siden igen????????????????

v.h. Kamma

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 23-11-09 08:47

Har lige prøvet at sortere kanaler, det skal man åbentbart ikke,
for så virker det ikke mere!

Så slet cookie igen og lad være med at sortere kanaler,
ved ikke om det er en fejl hos dr.dk eller??

Har fundet ud af at slette dr.dk cookien uden at fjerne alle cookies i Firefox:

Gå i menuen Funktioner>Indstillinger, klik på Privatliv
find knappen Vis cookies og klik på den,
i boksen der nu er åbnet finder du dr.dk (ligner en mappe)
marker den ved at klikke en gang på den,
klik på Fjern cookies, klik Luk, klik OK

Kommentar
Fra : kammanoerup

Dato : 23-11-09 10:39

Hej-

Mærkeligt-- men radioprogrammerne ligger på deres side uden nogen problemer.

Jeg tror jeg ringer til dem og et par timer, hvis det stadig ikke virker!

Kommentar
Fra : kammanoerup

Dato : 23-11-09 11:03

Hej

Kunne ikke vente, nu har jeg talt med DR og der er andre, der også har fejlmeldt siden!

Der bliver arbejdet på sagen. Nu kan man så bare vente.
Venlig hilsen Kamma

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 23-11-09 11:12

Ja det er da noget møg at man ikke kan sorterer kanaler, håber de hitter ud af det