/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
diskette
Fra : moello
Vist : 446 gange
200 point
Dato : 22-04-03 20:12

Jeg har en diskette som jeg gemmer backup'er af mit arbejde på. Jeg bruger både mit arbejdes pc og min egen, derfor disketten. Nu har jeg gemt en publisherfil på disketten og åbenbart 'fyldt den op'. Med det resultat at jeg ikke kan komme til min diskette. Den vil ikke åbne den, men insisterer på at spørge mig om jeg vil formattere disketten, da den mener at det er den ikke. Men det vil jeg ikke for så mister jeg vel alt hvad der er på den???
HJÆLP!!!!!
Moello

Kommentar
Fra : ZeroXP

Dato : 22-04-03 23:08

har du prøvet at kør en discscan på den?, ved det ikke lyder som en løsning, men det har hjulpet før, da der muligvis kan være en fejl på den!

Kommentar
Fra : technet

Dato : 23-04-03 01:58

prøv lige at hente dette program som muligvis kan rede din diskette
http://hjem.wanadoo.dk/~wai28022/badcopy3.exe
-------------------------------------------------
og nu gør jeg noget her som jeg er ellers meget imod
------------------------------------------------
reg key =

JFKEW8z61fDHqSD8y06nG16XSpf8UMvRH24jOTqMNzZqDSsyzBjXZr0S2C39p4dybILvqTV3oDV2Kzxu9r62xMgBylCWy0+zaVx0ok5n79x7uLNQx9ySUHrsqoAPkGY9m+wHpPiLXptUD5urdiM+i51Amb26YmlGPugP0NeL1-M-FcW+++

Kommentar
Fra : technet

Dato : 01-05-03 04:05

virker det ?? fik du dine data ér ??????

Kommentar
Fra : Gfx

Dato : 02-05-03 09:17

Seriøst! Anskaf dig sådan en lille USB ting, som du plukker i cumputeren! På de mindste kan der være 32 mb... Til ca. 200 kr...