/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Problemer med Pc'en
Fra : Hansen4life
Vist : 611 gange
80 point
Dato : 09-11-09 19:53

Hej alle :D

Jeg var så dum da jeg en dag var i skole at jeg tabte den.. og self, der er sket noget med den,
men tror ikke det er så galt igen.
Min computer kan ikke oplade ordenligt, stikket sidder i, men ikonet skifter imellem billederne (oplader og normal, altså bruger strøm) og computeren har de der touch ting foran skærmen med lyd, sku op og ned for lyden osv., og der lyser den der lyd en rød/orange hele tiden, også selv om den ikke er på lydløs. og skærmen sidder ikke rigtigt, men det er ikke så man kan se det.
jeg har tænkt mig og formatere den til Windows 7 32-bit, for og se om det kunne hjælpe lidt.
er der nogle der har nogle gode råd til hvad der kan gøres for måske og lave nogle af de ting eller er det umuligt?

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 09-11-09 20:08

hvad er det for en computer du har?

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 09-11-09 20:10

Du skal trykke mpu flopsene ordenligt fast i den.

Kommentar
Fra : maxhankat

Dato : 09-11-09 20:10

Det lyder som om din pc har fået en ordentlig en på hatten.
Det skal du nok lade en reparatør se på.

Mvh og held og lykke

Kommentar
Fra : Hansen4life

Dato : 09-11-09 20:12

jeg har en HP Pavilion dv6

Kommentar
Fra : Hansen4life

Dato : 09-11-09 20:13

Citat
Du skal trykke mpu flopsene ordenligt fast i den.

hvad er det, og hvordan? :D

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 90 point
Dato : 09-11-09 20:30

Citat
jeg har tænkt mig og formatere den til Windows 7 32-bit, for og se om det kunne hjælpe lidt.

Det er ikke styresystem eller programmer der har skade - så det er spild af penge

Godkendelse af svar
Fra : Hansen4life

Dato : 09-11-09 20:34

Tak for svaret refi.