/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
touch me pc er den god
Fra : ryan1312
Vist : 496 gange
80 point
Dato : 07-11-09 10:26

hej har lige set at de fra næste uge sælger denne pc http://www.medion.com/ms/aldi/md8850/dk/ er det et godt køb, og ville det være en god ide som en pc til køkknet. kunne den erstatte ens fjernsyn. eller ville det være bedre at bruge pengene på en bedre pc som kunne tilsluttes ens fladskærm???

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 07-11-09 11:49

Den kan sikkert alt det de skriver om den, men hvad vil du med en touch skærm i køkkenet ? Det kan være hurtigt at betjene en computer bare med at sætte en fedtet finger den funktion man ønsker, men anstrengende hvis det skal gøres flere gange, jeg havde touch skærm på den computer jeg bruger på jobbet, heldigvis er den gået i stykker og jeg bruger mus nu

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 07-11-09 12:05

Den se fin ud, og er da vildt blæret. Men er der tv kort i. Det kunne jeg ikke lige se

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 07-11-09 12:15

Citat
MPG-4 DVB-T Tuner free-to-air (modtagelse)

Med DVD-T/analog tv-tuneren kan du modtage utallige programmer, alt efter den region, du bor i.
der er TV tuner i den + meget andet godt, enig med Fijala du kan rigtig blære dig med den

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 07-11-09 12:24

Men der kan jo sætte et tastatur og en mus til så den mulighed er der da stadig.
Ville ønske det var mig der skullle ud og købe lige nu.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 07-11-09 13:10

Hos Aldi i Tyskland koster den 750kr. mindre.
http://www.aldi-essen.de/aldi_angebot_do_12_11_2009_5_180_178|180.html

Kommentar
Fra : edison

Dato : 07-11-09 13:16

den ser da sjov ud... jeg tror jeg skal ha en

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-11-09 13:41

Citat
er det et godt køb

NEJ - med mindre man savner "legetøj"

Citat
og ville det være en god ide som en pc til køkknet

NEJ - det er et mediecenter

Citat
kunne den erstatte ens fjernsyn

Ja - men du kan få 4 fjernsyn for den pris

Citat
eller ville det være bedre at bruge pengene på en bedre pc som kunne tilsluttes ens fladskærm???

Ja - men hvad vil du med en PC i køkkenet

Annuller spørgsmålet
Fra : ryan1312

Dato : 14-01-10 13:41

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål