/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Afinstalere program
Fra : vvdriver
Vist : 1399 gange
200 point
Dato : 28-10-09 10:14

Styresystem XP pro.
Vil instaler et nyt antivirusprogram.Kaspersky Internet Security
Den skriver,jeg først skal afinstaler AVG8,5.
Har været i tilføj/fjern programmer,hjalp ikke.
Har været i stifinder/programmer fjernet alt (ang.avg8,8)
Fjernet alt på skrivebordet

Har været i start /alle programmer/søg.avg/ hvad den fandt er slettet.
For en gangs skyld mangler jeg ordet ANNULERET program(ikke spørgsmål)
Hvad pokkert gør jeg
vvdriver

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-10-09 10:16

Genstart maskinen efter afinstallering

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-10-09 10:16

Jeg har aldrig hørt om at AVG skulle lave problemer

Kommentar
Fra : vvdriver

Dato : 28-10-09 10:27

Har genstartet cumputeren.
Sidebemærkning . Der er lige gået 200 point ind på din konto,medens du skrev dette svar.
vvdriver

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-10-09 10:37

Brug denne i stedet for tilføj/fjern

http://www.revouninstaller.com/revo_uninstaller_free_download.html

Det er muligt du lige er nødt til at installere AVG igen og derefter fjerne den med denne.....

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 28-10-09 11:09

Luk programmet inden du afinstallerer, nede ved uret er der et ikon højre klik og klik på Exit så burde du kunne afinstallere, men måske har du allerede rodet så meget at du er nødt til installere AVG igen, før du kan afinstallere

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 200 point
Dato : 28-10-09 16:05

Hent AVG Remover, det skulle kunne klare det:
http://www.avg.com/us-en/download-tools

Kommentar
Fra : vvdriver

Dato : 29-10-09 08:04

Til refi: Linket fra dig,fjernede meget gammelt skrammelt fra AVG..men ikke alt.

Til ovn.:Korrekt,jeg har rodet meget rundt?. Da jeg instalerede den nye virusprogran,gik putteren i sort,og så startede problemerne.

Til klaudi:Hentede din foreslåede program Wupti alt blev fjernet.
Tak for hjælpen
vvdriver

Godkendelse af svar
Fra : vvdriver

Dato : 29-10-09 08:07

Tak for svaret Klaudi.
Håber du har sovet godt,du var med i min aftensbøn i aftes
Tak
vvdriver

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 29-10-09 15:50

Velbekommen

Jo tak sov udemærket