/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Norton vs andre
Fra : amlupo
Vist : 746 gange
200 point
Dato : 26-10-09 16:49

Sidder og roder lidt med en bekendts bærbare der er blevet sløv. Er der nogen der har erfaring med hvor meget Norton antivirus programmet fra symantec sløver en bærbar pc med vista, i forhold til feks avg ?? Har selv avg på min egen bærbare og den er pænt hurtigere til alt.

Accepteret svar
Fra : kivi

Modtaget 210 point
Dato : 26-10-09 16:53

slet norton jeg er blevet nedlagt to gange af norton og min søn er også blevet så mit råd er slet det

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 26-10-09 17:00

Vil du slette Norton - så ud på Nortons hjemmeside og hent den rigtige til at slette.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 26-10-09 17:25
Kommentar
Fra : granner01

Dato : 26-10-09 17:27

Og så brug Awast, det er gratis.

http://www.avast.com/

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 26-10-09 17:31

Nemli'

Avast! på dansk, kræver registrering, det er GRATIS
http://files.avast.com/iavs4pro/setupdan.exe

eller
AVG den er kommet i version 9, som skulle være meget bedre end forgængeren
Sidste nye AVG
http://www.filehippo.com/download_avg_antivirus/

Kommentar
Fra : amlupo

Dato : 26-10-09 17:43

ja men det vil sige at I andre ud over kivi også mener Norton kan være lidt tungt at arbejde med for den bærbare i forhold til feks AVG ??

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 26-10-09 17:46

Norton kan kvæle selv den bedst maskine, ud med det

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 26-10-09 18:12

Avast bruges på de maskiner jeg har med at gøre.

Kommentar
Fra : lassethorsted

Dato : 26-10-09 18:14

Min erfaring siger mig også at Norton er ret tung at trække - og måske særligt på en bærbar af lidt ældre dato.

Jeg bruger Bullguard, og det er jeg faktisk ret tilfreds med. Mener jeg gav 400 kr for en årslicens!?

Godkendelse af svar
Fra : amlupo

Dato : 26-10-09 19:11

Tak for svaret kivi.

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 26-10-09 19:36

Norton er noget nær det værste program, der er lavet.