/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Slettet nogle filer.
Fra : Hansen4life
Vist : 589 gange
50 point
Dato : 21-09-09 20:18

hej alle.
jeg er kommet til at slette nogle filer og bagefter tømt min papirkurv,
kan man ikke få dem tilbage igen?.

Tak på forhånd
hansen4life

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 21-09-09 20:28
Kommentar
Fra : severino

Dato : 21-09-09 20:31

Jo det kan du nok. Hvis du ikke har lagt andet ind på harddisken kan du recove filerne. Men da operativsystemet med mellemrum opdatere sine filer, kan der være sket en overskrivning af nogle filer.

Kommentar
Fra : klumme_k-rumme

Dato : 21-09-09 21:30

Citat
Jo det kan du nok. Hvis du ikke har lagt andet ind på harddisken kan du recove filerne. Men da operativsystemet med mellemrum opdatere sine filer, kan der være sket en overskrivning af nogle filer.

O&O kan gendanne filer der er !! blevet formateret *selve drevet*/ + slettet op til 10 X
Kode
Hansen4life

Har du problemer, så smid en PM

Ellers prøv et af de `gratis`programmer`, der kan hente næsten alt, og ikke ret meget mere.
http://www.google.dk/search?hl=da&source=hp&q=free+recovery&meta=&aq=f&oq=

Kommentar
Fra : klumme_k-rumme

Dato : 21-09-09 21:30

lers bare klik på spanden og GENDAN.

Kommentar
Fra : klumme_k-rumme

Dato : 21-09-09 21:32

Citat
Disk Doctors´Undelete
Download Køb

Disk Doctors´ Undelete er et program der hurtigt og pålideligt gendanner dine mistede filer. Der findes mange programmer der kan finde slettede filer igen, men vi har endnu ikke stødt på nogle der gør det lige så godt som Disk Doctors´...
Læs mere om Disk Doctors´Undelete

--------------------------------------------------------------------------------

Undelete Plus
Download

Undelete Plus genskaber mistede filer. Når du sletter en fil på computeren, bliver den lagt i papirkurven, og kan så gendannes derfra. Når du så efterfølgende tømmer papirkurven,...
Læs mere om Undelete Plus

--------------------------------------------------------------------------------

Kan ikke hente ret meget- tænker på fil typer

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 50 point
Dato : 22-09-09 02:40

PC Inspector er rigtig god:
http://www.pcinspector.de/default.htm?Language=7
og bentjuul har lavet en guide til hvordan du gør:
http://tips.bsjh.dk/recovery/
her er det mistede billeder på et flash kort, men PC Inspector kan selvfølgelig også bruges på din harddisk, du skal bruge et andet drev end det der søges på, til de gendannede filer, Ludvigs hjørne skriver også om brugen af PC Inspector:
http://kimludvigsen.dk/programmer-tools-pcinspector-trin.php
mange har god erfaring med Recuva, jeg kender den ikke selv:
http://www.piriform.com/recuva
alt hvad du gør med din computer nu ødelægger nogle af de slettede filer, også installering af det program som skal redde slettede filer, du må helst ikke gøre noget som helst, ingen start af computer - ingen opdateringer - ingen installering af nye programmer - ingen gemme nye filer, før gendannelses programmet (uanset hvilken program du vælger) har søgt disken igennem.
Det bedste og det som ødelægger mindst, vil være at installere programmet på en anden computer og tage harddiken ud af den computer med de slettede filer, sæt harddisken til computeren med gendannelses programmet og lad programmet søge og gendanne filer

Godkendelse af svar
Fra : Hansen4life

Dato : 23-09-09 07:38

Tak for svaret o.v.n..