/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Styresystemer
Fra : Hønsehus
Vist : 732 gange
100 point
Dato : 19-09-09 08:58

Er der nogen herinde der kan fortælle mig om en computer der er født med Windows Vista bliver langsommere hvis man formaterer sin harddisk og installerer Windows XP i stedet for??.

M.v.h.

Hønen

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 19-09-09 08:59

Har du driverne til XP, bliver systemet hurtigere med XP.

Accepteret svar
Fra : granner01

Modtaget 110 point
Dato : 19-09-09 09:03

DU kan have begge styresystemer på din PC samtidig. Du behøver ikke slette Vista. Og hvis du vil slette Vista og have XP i stedet så bliver din PC ikke langsommere af det.

Held og lykke med det

http://www.wintip.dk/win32/

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 19-09-09 09:07

xp er hurtigst

Kommentar
Fra : peque

Dato : 19-09-09 09:22

Men prøv evt Windows7 som er noget hurtigere generelt end Vista

Kommentar
Fra : Hønsehus

Dato : 19-09-09 09:26

Tusind tak for alle svarene her på KANDU siden - jeg har hermed fået svar på mit spørgsmål.

M.v.h.

Hønen

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 19-09-09 09:48

Sørg nu for at have de rigtige drivere inden du sletter Vista.

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 19-09-09 14:31

Og så skal du bare belønne den, som du synes gav dig det bedste svar .

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 19-09-09 17:19

Spørgsmål
- Ubesvarede 2
- Besvarede 1
- Annullerede 3
- Slettede 0
Ialt 6

- hønen vil da skide os et stykke...

Kommentar
Fra : klumme_k-rumme

Dato : 19-09-09 19:39

TVÆRT IMOD_ FUCK VISTA,
vent på den nye se7ven, den er meget hurtigere end vista.
men er ikke på gaden før omkring jul/ SOM SORT UDGAVE

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 19-09-09 21:19

Den er på gaden om en måned.

Kommentar
Fra : transor

Dato : 20-09-09 10:24

Du kan ikke bare formattere og så installere xp.
Harddisken skal slettes rigtigt først.
Det kan du ikke gøre med noget program under windows.

Så du skal have lavet en boot disk,med et program som kan slette alt inklusive boot sektoren og overskrive med nuller.

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 22-09-09 18:27

Citat
Tusind tak for alle svarene her på KANDU siden - jeg har hermed fået svar på mit spørgsmål.
Citat
Og så skal du bare belønne den, som du synes gav dig det bedste svar

Mvh H

Kommentar
Fra : Hønsehus

Dato : 22-09-09 18:37

Jeg er ikke lige med m.h.t. at skulle belønne en enkelt person med mere end de point jeg har givet for mine svar?? så godt kendt er jeg ikke med Kandu siden.

Mvh - H

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 22-09-09 19:00

Nåh sådan . Du skal bare klikke på "Accepter svar" ved det, du synes er det rigtige. Så bliver svareren belønnet me dine point, ok?

Godkendelse af svar
Fra : Hønsehus

Dato : 22-09-09 19:08

Tak for svaret granner01.

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 22-09-09 19:10

Sådan. Det svar ville jeg også have valgt

Mvh H

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 22-09-09 21:40

Selv tak du. Og held og lykke med det.