/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Rocketdock
Fra : toby-a
Vist : 341 gange
65 point
Dato : 03-09-09 20:56

Hej.

Jeg bruger programmet Rocketdock på min computer. Det er et prg. så man kan få en dock til Windows, ligesom på en Mac. Problemet er bare, at jeg godt kunne tænke mig, at mit alm. vindue gør sådan at den bliver mindre, så jeg stadig kan se dock'en mens jeg har programmer åbne. Håber i forstår, og kan hjælpe.

Mvh.
Tobias Andersen

Kommentar
Fra : klumme_k-rumme

Dato : 06-09-09 18:44

Åben dock præferencer klik et sted på (listen) og klik ind på ICONER der kan du selv bestemme hvordan, [U]eller må du beskrive problemet nærmere[/U]

Kommentar
Fra : klumme_k-rumme

Dato : 06-09-09 18:46

Muligvis skal du også se under BEHAVIOR