/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Formatering
Fra : Thylle
Vist : 532 gange
175 point
Dato : 29-08-09 14:55

Hej Alle..

Jeg har formateret min LG computer, og vil aktiver min Vista. Dette kan jeg nu ikke da den siger den er uægte.. Men det er jo den rigtig key jeg bruger.. Hvordan kan det være..?

Hvad skal jeg gøre..?

Kim

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 29-08-09 15:38

Du skal bare ringe til Microsoft og fortælle at du har formateret, så får du en anden kode så du kan aktivere den igen.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-08-09 16:22

Har du den Vista på DVD ???

Eller er det en resque DVD ????

Kommentar
Fra : Thylle

Dato : 01-09-09 18:47

Tror det er en resque DVD..!

Det er bare sådan en men Vista på.. Du skal selv have din key...

Annuller spørgsmålet
Fra : Thylle

Dato : 12-11-09 12:11

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål