/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Fra iPod til PC
Fra : toby-a
Vist : 1125 gange
20 point
Dato : 23-08-09 13:16

Hej.

Jeg har netop fået ny computer, og vil gerne have alt mit musik fra den gamle over til den nye. Jeg har hørt der findes programmer til, at man kan overføre musikken fra ens iPod til computeren, men når jeg søger på Google, er programmerne enten dårlige, eller også koster det penge for at overføre over 10 eller 100 sange. Jeg har ca. 2.000 sange, og gider ikke at gøre det af så mange omgange!

På forhånd tak! ;)

Mvh.
Tobias Hyldeborg

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 30 point
Dato : 23-08-09 13:18
Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 23-08-09 13:20
Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 23-08-09 13:22

Har du Itunes ? Den skulle da gerne kunne overføre musik, både den ene og den anden vej

Kommentar
Fra : toby-a

Dato : 23-08-09 13:30

Citat
Brug SharePod
http://www.getsharepod.com/

Jeg prøver lige SharePod først, og hvis det ikke virker optimalt, så går jeg videre på listen. ;)

Kommentar
Fra : toby-a

Dato : 23-08-09 13:32

Citat
Har du Itunes ? Den skulle da gerne kunne overføre musik, både den ene og den anden vej

Ja, jeg bruger iTunes. Men du kan kun bruger din iPod til et iTunes bibliotek, og man kan ikke overføre musikken fra ens iPod over til iTunes. ;)

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 23-08-09 14:50

Daws.

I Stifinder:
Dokumenter\Musik\iTunes\iTunes Music ligger al den musik, som du har og som bliver åbnet af iTunes. Du kan evt. kopiere det over på et Memorystick og derefter kopiere det tilbage på den nye pc. Husk bare at finde den rigtige mappe . Så skulle det gerne fungere, som det plejer.

Mvh

Godkendelse af svar
Fra : toby-a

Dato : 23-08-09 14:56

Tak for svaret Klaudi.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 23-08-09 15:06

Velbekommen

Citat
I Stifinder:
Dokumenter\Musik\iTunes\iTunes Music ligger al den musik, som du har og som bliver åbnet af iTunes.

Det gør der altså ikke her, der er ikke ét eneste styk' musik!
men der er en database over hvilke numre der indlæses i iTunes

Kommentar
Fra : hyldeborg

Dato : 23-08-09 19:00

Te'løk med din nye computer

Vh
hyldeborg