/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Facebook chat i Safari
Fra : toby-a
Vist : 798 gange
37 point
Dato : 22-08-09 21:08

Hej.

Jeg bruger Safari som browser, og er egentlig glad for den. Der er dog ét problem. Hver gang jeg får en ny chatbesked på Facebook popper denne besked op:

Safari kan ikke finde Internet-tilbehør.

Noget indhold på siden "Facebook | Startside" kan ikke vises, fordi dets
MIME-type er uspecificeret.

Ved i hvad der er galt, og hvad jeg skal gøre for at løse problemet?

På forhånd tak.

Mvh.
Tobias Hyldeborg

Accepteret svar
Fra : granner01

Modtaget 37 point
Dato : 22-08-09 22:25

Nu kender jeg ikke Safari, men jeg ved at her til aften var der problemer med chatten på Facebook.
Jeg forsøgte at chatte med min veninde, men den meldte fejl hele tiden.

Kommentar
Fra : toby-a

Dato : 22-08-09 22:54

Okay, jeg må prøve at se om det er gået over i morgen så. :)

Godkendelse af svar
Fra : toby-a

Dato : 24-08-09 17:27

Tak for svaret granner01.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 26-08-09 23:33

Selv tak.