/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
overføre filer??
Fra : steffen15
Vist : 465 gange
100 point
Dato : 12-08-09 12:26

jeg jeg er ved at skal have flyttet en masse filer over fra min gamle eksterne ril den nye jeg har købt.

den overførre med 9,50 mb i sec,, kan man ikke få det til at gå hurtigere det vil tage 15 timer for mig!!!

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 12-08-09 12:35

9,5 MB i sekundet, og det tager 15 timer!!!

Arbejder du for NASA?

Kommentar
Fra : steffen15

Dato : 12-08-09 12:39

gør du det???? har masser af famillie film og billeder samt alt vores musik det fylder.
har 600 gb som skal flyttes

Kommentar
Fra : steffen15

Dato : 12-08-09 12:40

nu står der 17 timer tilbage, hmmmmm

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 12-08-09 12:41

- flytter du fra en USB 1.0?

Kommentar
Fra : steffen15

Dato : 12-08-09 12:43

nej de begge er 2,0
det kan osse være rigtig det tager så lang tid?

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 12-08-09 12:47

15 timer lyder voldsomt, men du kan heller ikke regne med den tidsangivelse - jeg tror det går meget hurtigere...

Kommentar
Fra : steffen15

Dato : 12-08-09 12:59

ok det håber jeg dA. DA DEN STÅR PÅ 18 TIMER NU

Accepteret svar
Fra : severino

Modtaget 100 point
Dato : 12-08-09 14:12

Så store mængder af data, vil aldrig give en korrekt tidsangivelse, så du skal bare lade den køre i fred, og evt lukkefor alle andre programmer, som ikke har noget med denne flytning at gøre, også din internetforbindelse skal lukkes ned. - Herved giver du alle resourcer til overflytningen, og tiden vil være mere korrekt, om end den ikke er helt sand.
Hvis du ikke lukker alle uvedkommende programmer, så vil dit operativsystem med mellemrum have andre små opgaver som den vil udføre samtidig, og det vil tidsangivelsen blive berørt af.

Hvis det skal gå hurtigt
Hvad enten du flytter store mængder af data; du downloader store filer; eller brænder CD/DVD'er, så lad maskinen få fred til det, så går det hurtigst.
Sæt den i arbejde, hvis du har andre opgaver du skal lave, og som ikke har med din PC at gøre.

Kommentar
Fra : severino

Dato : 12-08-09 14:14

Man kan jo ikke både blæse og have mel i munden, med godt resultat!

Godkendelse af svar
Fra : steffen15

Dato : 12-08-09 14:56

Tak for svaret severino.