/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Vender Webcam
Fra : toby-a
Vist : 2327 gange
40 point
Dato : 31-07-09 16:09

Hey.

Jeg har et problem med mig webcam, når jeg går ind i det viser det billedet på hovedet. Er der nogen der ved hvordan man kan ændre det, så det vises rigtigt? (det er et indbygget BisonCam NB Pro)

Kommentar
Fra : flejsen

Dato : 31-07-09 16:43

vend webcam 180 grader

Kommentar
Fra : toby-a

Dato : 31-07-09 17:44

Læs venligst spørgsmålet ordentlig. Det er et INDBYGGET BisonCam NB Pro.

Kommentar
Fra : Pjevser

Dato : 31-07-09 18:02

Det han mener er at du kan vende dit webcam 180grader inde i selve settings/indstillinger på webcamet.

Kommentar
Fra : flejsen

Dato : 31-07-09 18:06

du er nok ikke så knøv,

glem det med webcamera

Kommentar
Fra : toby-a

Dato : 31-07-09 19:35

Citat
Det han mener er at du kan vende dit webcam 180grader inde i selve settings/indstillinger på webcamet.

Det kunne også godt være han skrev det, for at være flabet.
Jeg kan ikke indstille det i webcamets indstiller.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 31-07-09 20:28

Kontrolpanel - Scannere og kameraer, er dit kamera ikke der ? Det er der den skal være og indstilles

Kommentar
Fra : toby-a

Dato : 31-07-09 20:52

Citat
Kontrolpanel - Scannere og kameraer, er dit kamera ikke der ? Det er der den skal være og indstilles

Ja, det ville jeg nemlig også mene. Men kan ikke indstille noget som helst. Det er lidt mærkeligt.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 31-07-09 21:58

Citat
Men kan ikke indstille noget som helst
du bruger en forkert driver

Kommentar
Fra : toby-a

Dato : 01-08-09 10:17

Hvor kan jeg finde en ny?

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 40 point
Dato : 01-08-09 11:28

Jeg er ikke helt sikker, er det den her du har nu: http://download.cnet.com/BisonCam-NB-Pro/3000-2110_4-148600.html den burde kunne bruges til XP og nedad, hvis du har Vista så skal du bruge den CD som fulgte med computeren

Kommentar
Fra : toby-a

Dato : 01-08-09 20:52

Jeg har installeret driveren fra dit link, mangler bare lige at genstarte, så det gør jeg nu. Jeg skriver tilbage om det er succes, eller om det ikke virker.

Kommentar
Fra : toby-a

Dato : 01-08-09 21:16

Det virker!

Godkendelse af svar
Fra : toby-a

Dato : 01-08-09 21:16

Tak for svaret o.v.n..

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 01-08-09 21:26

Selv tak - godt du fik vendt billedet, det andet ser lidt forkert ud
God weekend