/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
hvordan laver jeg en kalender
Fra : kimpetersen
Vist : 1247 gange
200 point
Dato : 26-07-09 23:26

Jeg skal have lavet en aktivitets kalender, hvor jej kan skrive 1 uge ud af gangen. Er der nogen der kender et godt gratis program til det.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 26-07-09 23:49

Thunderbird mail program med Lightning plugin:
http://mozilladanmark.dk/produkter/thunderbird/
https://addons.mozilla.org/da/thunderbird/addon/2313
der kan hentes dansk sprogfil og danske helligdage
Sunbird er Mozillas stand alone kalender: http://mozilladanmark.dk/produkter/kalender/
Eller du kan bruge kalenderen i din Hotmail eller Yahoo mail, begge er gratis og du kan logge på din kalender fra en hvilken som helst computer
+ alle de kalendere som koster noget at bruge

Kommentar
Fra : vith

Dato : 26-07-09 23:50
Kommentar
Fra : vith

Dato : 26-07-09 23:54

Her kan du lave din egen kalender (dog min. 1 måned)

http://kalendersiden.dk/

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 26-07-09 23:54

o.v.n. glemte lige min favorit: http://www.google.com/calendar
også gratis

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 26-07-09 23:55

Microsoft Office det er så en dem hvor man får lov at betale uden at få flere muligheder end dem som jeg viser og som er gratis

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 26-07-09 23:56

Ikke drille Google haderen EXTERMINATOR, jeg ved godt den findes, men at skrive et link til den - uha nej

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 27-07-09 00:00

ok ok, må jeg så skrive openoffice.org istedet for

Kommentar
Fra : kimpetersen

Dato : 27-07-09 20:58

Det er ikke fordi at jeg er taget på ferie, at I ikke hører fra mig. Jeg er ved at prøve de foreslag der er kommet, men har endnu ikke fundet en der kan bruges til det som jeg skal. Det er til hjælp for en der er begyndende dement.

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 28-07-09 00:21

ok, hvis ingen af forslagene kan bruges er vi nok nødt til at høre lidt nærmere for at kunne komme med nogle bedre idéer

kan du fortælle lidt om hvilke ting du har testet og hvad du syntes der er galt/mangler

Accepteret svar
Fra : vith

Modtaget 200 point
Dato : 28-07-09 08:32

Er det noget i stil med et skoleskema - bare med lørdag og søndag inkluderet?

Kan du ikke selv lave et i Excel?

Kommentar
Fra : kimpetersen

Dato : 28-07-09 18:11

vith det kan være muligheden, det skal være meget overskueligt og i øjnefaldende.

Godkendelse af svar
Fra : kimpetersen

Dato : 29-07-09 15:22

Tak for svaret vith.
Det ser ud til at jeg lave den i Exce eller evt. Word hvor jeg måske kan lave den mere iøjnefaldende.
Hilsen Kim