/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
HP Pavilion vil ikke starte?
Fra : Fanten
Vist : 3620 gange
55 point
Dato : 24-07-09 21:21

Hejsa, for 2 år siden købte jeg en HP Pavilion DV6000. Den har kørt fint lige siden, installeret XP på den 2 gange, og geninstalleret Vista 2 gange, kørte stadig perfekt.

For cirka 3 uger siden begyndte den at slukke af sig selv, pga. overophedning. (Den stod på sengen, hvilket man IKKE skal!)... Her for cirka en uge siden mens jeg sad og spillede slukkede computeren, og jeg har ikke kunne starte den lige siden. Har kigget rundt på andre forum's, men har ikke set en med tilsvarende problem endnu. ''Normalt'' når en HP Pavilion dv6000 ikke starter vil der blinke et blåt lys i venstre hjørne, men der sker absolut ingentin ved min computer. Noglegange når jeg trykker på start-knappen, så lyder der et lille ''klik'' fra Harddisken.

Har prøvet alt for at få den startet, brugt en anden oplader, andet batteri, men intet virker.

Har kun 55 point, så det må I nøjes med :(

Accepteret svar
Fra : heller22

Modtaget 65 point
Dato : 24-07-09 21:56

Hej Fanten

Bare drop det med de point, for de er kun med til at forvirre, så sæt dem ned til 5. Så hsr du nogle til en anden gang. For det med din pc, med det du HAR prøvet, ligner unægteligt et værkstedbesøg. Noget er stået godt og grundigt af, og jeg vil end ikke gætte på hvad .

Mvh

Godkendelse af svar
Fra : Fanten

Dato : 24-07-09 22:00

Tak for svaret heller22! Men lige før du skrev, fandt jeg selv en helt utrolig løsning!
http://www.version2.dk/artikel/7854-mystisk-stroem-kneb-vaekker-doede-baerbare-til-live
Det virkede sku! Den kører helt fint igen!

Du får de 55 point alligevel :) Tak! Hvis jeg ikke fandt den side, så havde den røget på reperationsbordet :(

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 24-07-09 22:08

Det er dæleme godt gået. Og nu vil jeg kigge på det link og gemme det. Og tak for the points, selv om jeg skrev, du skulle lade være .

Det er da også dig med problemer med net-linksene, ik?

mvh

Kommentar
Fra : rs232

Dato : 24-07-09 22:11

haho det er sgu sjovt fordi det gjorde en af ine venner igår med hans acer?

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 24-07-09 22:19

Hej igen.

Nu har jeg læst artiklen. Aldrig hørt om det før, og ganske forbavsende. Og jeg er sikker på, at du har sparet en hulens masse penge .

Så gør så lige os alle den tjeneste, at lave et tip her på Kandu, med en lille forklaring og så kopierer du selvfølgelig også lige linket ind, tak

Mvh

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 24-07-09 22:34

Hej atter en gang.
Glem det med
Citat
Det er da også dig med problemer med net-linksene, ik?
Mit tastatur driller .

Mvh

Kommentar
Fra : rs232

Dato : 24-07-09 22:38

ja en god ide at ligge det som tip
se lige her http://www.youtube.com/watch?v=GVUL_JsaZCw&feature=related

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 24-07-09 22:46

Fanten. Der kan du se. Kom så med det tip, før en anden gør det (Bliver det godt modtaget, får du sgu 30 point for det )

Mvh

Kommentar
Fra : Fanten

Dato : 24-07-09 23:17

Tak for det :D Lægger det ind nu :D!

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 25-07-09 00:14

Har lige set det. . Det var også på tide .

Mvh