/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
IE8
Fra : ans
Vist : 624 gange
349 point
Dato : 18-07-09 16:33

I IE 7 brugte jeg tasterne Ctrl + f for at få/finde et ord, som så blev fremhævet.

Det kan jeg ikke i IE8

Hvilken/hvilke tast/taster bruges i IE 8 for at få/finde ordet på en side ???

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 359 point
Dato : 18-07-09 16:39

Når du trykker CTRL+F kommer der så ikke en søge linje frem i toppen af browser?

Hvis ikke prøv at kigge her:
http://iefaq.info/index.php?action=artikel&cat=42&id=133&artlang=en

Kommentar
Fra : ans

Dato : 18-07-09 16:55

Så prøvede jeg igen .... jo, der kom en søgelinie frem i toppen af browser afprøvede den ... og ganske rigtigt mit "søgeord" blev fremhævet.

Men det første man bliver blind på er jo øjnene.

Det er ikke altid godt at være et "vanemenneske" man kan ikke se skoven for bare træer

Godkendelse af svar
Fra : ans

Dato : 18-07-09 16:58

Tak for svaret Klaudi.

God weekend

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 18-07-09 16:58

Ja det si'r man jo, det med øjnene

Min søgelinje var bare en grå linje, det virker igen efter et besøg på linket jeg gav øverst

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 18-07-09 16:58

Ctrl + F er en søgefunktion i siden som vises, lidt som det du selv skriver, her en oversigt over tastatur genveje: http://windowshelp.microsoft.com/Windows/da-DK/Help/223e800a-c5a3-435c-aa65-0c3710cf0d4f1030.mspx
installer IE7pro så kan du redigere nogle genvejs taster: http://www.ie7pro.com/download.php IE7pro kan mange andre ting

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 18-07-09 16:59

Velbekomme og i lige måde

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 18-07-09 17:08

Smart ting - lige afprøvet - man behøver ikke engang at kunne stave.
Den hopper selv frem efterhånden ordet bliver skrevet.
Smart manner.................Tak Ans.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 18-07-09 17:10

Citat
Smart manner..
den er da også på Firefox, jeg kører Firefox på Ubuntu lige nu

Kommentar
Fra : ans

Dato : 18-07-09 17:12

I IE7 fik jeg en lille boks frem, hvor jeg kunne skrive søgeordet, det var bare den jeg "manglede" i IE8, men den var ver jo .... bare et andet sted