/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Notebook tasker.
Fra : unforgiven2
Vist : 414 gange
105 point
Dato : 27-06-09 23:22

Hejsa. tænkte på om det var muligt nogen kende en side hvor man kan designe sine egne notebook tasker. og selv vælge cover / billede der skal være på tasken. har googlet i flere timer nu. og finder ikke noget. fandt en side hvor man selv kunne vælge hvordan den skulle være lavet, men ikke om der skulle image eller lign på.

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 27-06-09 23:38

Du kan da fx kontakte et firma eller flere, der fremstiller de der tasker, for at forhøre dig, om du kan få speciellavet en til dig selv. Men det koster nok "lidt" extra

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 27-06-09 23:40

Glemte lige en ting, nemlig at du kunne gi de firmaer din ide, så andre også kunne kreere deres eget look, på deres tasker

Kommentar
Fra : unforgiven2

Dato : 27-06-09 23:56

its a most :P vil have en Taske hvor der står metallica på. men takker vil prøve. men der må da være et firma hvor man kan.

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 28-06-09 00:00

Ska du ik også ha en, hvor der står Urkraft på?

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 28-06-09 04:04

Du skal google på reklametryk, firmaerne her mener at kunne lave reklame på alt, men regn med udgifter, og at Du skal kunne bruge mere end en.

Et transfer som man selv kan printe og lægge på T-shirts f.eks er også en mulighed, jeg ved dog ikke hvor længe det vil holde på det groftvævede kunsttof.

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 105 point
Dato : 28-06-09 08:48
Kommentar
Fra : severino

Dato : 28-06-09 14:37

Nu er det sådan, at sådanne taskers primære formål er, at beskytte din notebook under transport.
Men sådanne bløde tasker, ikke yder den aller bedste beskyttelse. Låget/skærmen er i dag så tynde, at der ikke skal megen fysisk påvirkning til, før det kan få katestrofale følger, som rævnet skærm.
Alle dem som jeg har set på, har ikke haft nogen beskyttelse over skærmen.
Mit valg gik så på en slank dokument taske af metal, som er langt mere effektiv. - Og så kan de bruges som bord/underlag, når man skal bruge den på farten i bus og tog m.m. - og den er ikke dyrere end de bløde udgaver.

Så er det ægte metallica!!!

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 28-06-09 16:44

Citat
Så er det ægte metallica!!!
Se, det kalder jeg sydsjællandsk humor

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 11-08-09 22:52

Hej Severino.

Det er vel også en form for humor, når en spørger ikke giver en form for tilbagemelding som tak for svarene. Eller afslutter indlægget

Mvh

Kommentar
Fra : severino

Dato : 11-08-09 23:57

Næh det har vi lige som prøvet før! - Men der er jo også typen med flere profiler, som giver sig selv pointene!

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 12-08-09 00:55

Sådan en kan unforgiven2 da vel ikke være. For her er jo ikke givet hverken tilbagemelding eller point for mit eminente svar .

Og god nat til dig på Dronningens Ø. (Jeg vil ikke fortælle dig, hvad vi her på Fyn kalder øen )

Mvh

Kommentar
Fra : severino

Dato : 12-08-09 08:15

Jo jo, jeg sover herover ved de kongelige. Men jeg er dog lidt misundelig på jer ovre vest på.
Ikke på grund af de landlige vitaminer og stinkende fiskekasser, næh ikke det!
Men man siger kaffen er bedst over ved vestkysten! - Jo det skulle være rigtig nok!

Man siger at det ligger i brændingen!

Kommentar
Fra : unforgiven2

Dato : 12-08-09 08:49

Sorry jeg ikke har meldt tilbage, nu er jeg ikke den store forbruger af nettet igen. valgte bare at glemme idden og købe en taske med metallica logo på som en linked. så det må vil også være det bedste svar? ihverfald i mine øjne. men tak for svarende.

Godkendelse af svar
Fra : unforgiven2

Dato : 12-08-09 08:50

Tak for svaret Nordsted1.