/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
hejsa
Fra : randrup42
Vist : 793 gange
100 point
Dato : 10-06-09 21:49

hejsa jeg står og skal bruge en computer til en klub

de eneste krav er at den er hurtig og ikke fryser den må ikke koste over 5000

nogen forslag helst link

Kommentar
Fra : clou

Dato : 10-06-09 21:55

Der er rigtig mange gode tilbud på både bærbare og stationære computere på: www.computercity.dk

Clou

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 10-06-09 22:02
Kommentar
Fra : heller22

Dato : 10-06-09 22:04

Og Toshiba har en mægtig garantiordning. Går putteren i stykker inden for 2 år, bliver den lavet, og du får pengene tilbage

Kommentar
Fra : ultra2

Dato : 10-06-09 22:36

Og Toshiba har en mægtig garantiordning. Går putteren i stykker inden for 2 år, bliver den lavet, og du får pengene tilbage

så må man jo håbe den går i stykker

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 100 point
Dato : 11-06-09 00:58

Måske en brugt computer med Windows XP og garanti: http://www.brugtecomputere.dk/product.asp?product=1666
bare et af flere computere fra BrugteComputer, den viste er med 17" skærm det er da billig og ingen besvær med Windows Vista

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 11-06-09 01:17

Der findes ingen computer der ikke kan fryse.

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 11-06-09 02:44

fra luffa
Citat
--------------------------------------------------------------------------------
Der findes ingen computer der ikke kan fryse.

hvor har du da ret luffea??

jeg ville også føst gå i en pels forretning og bede om at få en pels til min bærbar, og så se hvad
jeg havde af kroner til rest, ville du ikke det luffea, ??

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 11-06-09 07:08

hejsa

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 11-06-09 09:41

hejsa
Fra : randrup42

HEJ HEJ HEJSA

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 11-06-09 10:52

Hej Randrup42.

Du har lige glemt at fortælle, om det skal være bærbar eller stationær .

Mvh
heller22

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 11-06-09 11:17

Til en klub - bør det være en stationær...................de er mere robuste, og lidt sværere, at låne med hjem.

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 11-06-09 11:21

Jeg har på fornemmeren, at Randrup er spejderleder. Så måske han skal bruge en bærbar, som kan tages med hjem, så den er væk fra pilfingre .
Mvh

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 12-06-09 00:57

Jeg har på fornemmelsen at spørger har glemt sit spørgsmål, eller endnu værre, ikke gider fortælle om der er kommet forslag som kan bruges

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 12-06-09 09:09

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 12-06-09 11:36

Jeg har på fornemmelsen, at Randrup nok ikke har så meget tid til at bruge ved sin putter som visse andre . Så bare rolig, han skal nok vende tilbage, når han har en ledig stund .

Mvh og god dag til alle

Kommentar
Fra : randrup42

Dato : 13-06-09 00:45

jeg jeg har bare haft meget travlt her på det sidste
ja jeg er spejder leder men det er nu ikke lige det den skal bruges til
det er til en sportsklub det skal være en stationær

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 13-06-09 10:49

Hej Randrup.

Du er vel nok parat til at få temmelig mange forslag til, hvilken pc du skal købe? Os svarere råder jo efter, hvad vi nu synes, er den bedste pc, til den pris du nævner. Og i den sidste ende, er det så op til dig at beslutte, hvilken en du skal vælge, og det kan godt gå hen og blive en del forvirrende. Derfor vil jeg i stedet råde dig til at smutte ind i en computerbutik, fx Computercity, og ta så en snak med en ekspedient om, hvad du skal bruge osv. Jeg er overbevist om, at du vil finde det meget lettere, og du vil nok blive meget tilfreds med resultatet. (Jeg har da selv gode erfaringer med Computercity)

Mvh fra Heller 22 og held og lykke med det og god weekend

Kommentar
Fra : randrup42

Dato : 13-06-09 11:29

jo tak i lige måde

Godkendelse af svar
Fra : randrup42

Dato : 24-06-09 15:20

Tak for svaret o.v.n..

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 26-06-09 01:00

Selv tak - fik du købt en computer til klubben ?