/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
e-mail
Fra : vvdriver
Vist : 716 gange
100 point
Dato : 31-05-09 11:24

Den 27-03-2009 opsagde jeg alt hvad jeg havde hos TDC. Alt er opgjort. Den 6-4-2009 fik jeg en check fra dem. Så alt det er ok.
SPØRGSMÅLET.
Min e-mail hos tdc,virker stadigt. Det undre jeg mig over.
Har nu Cybercity.
vvdriver

Kommentar
Fra : vic2000

Dato : 31-05-09 11:34

Køre Cybercity ikke på TDC net til du tror, ??

Har TDC ikke gået ind og opkøbt en hel del ved Cybercity,

så de sammen arbejder alligevel, ??

jeg mener jeg har hørt en lille spurv fløjte det

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 60 point
Dato : 31-05-09 11:57

Citat
Min e-mail hos tdc,virker stadigt. Det undre jeg mig over
det bliver den ikke ved med bare rolig, lige pludeselig en dag virker den ikke mere, TDC har bare ikke haft tid til at slette den

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 31-05-09 12:12

Ja skynd dig at fortælle vennerne at du har en ny E-mail.

Kommentar
Fra : Tordenkalven

Dato : 31-05-09 12:38

Sonofon har købt Cyber City

" lige pludselig" virker din TDC mail ikke mere

så det kan ikke gå for hurtigt med at få underrettet dine venner

så de kan skrive til din nye mail, ellers går de tabt, dem fra TDC...

og de plejer at være rimelig hurtige til det

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 31-05-09 14:12

den/de mail adresser man har hos tdc vil altid virke også selv om man opsiger sit abbonoment hos tdc.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 31-05-09 14:19

Nej webnoob - det er kun webmail hos tdc du kan beholde.

E-mail som tilhører en konto - ophører sammen med kontoen

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 31-05-09 16:39

Eyvind har helt ret.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 31-05-09 16:45

Yes - jeg har selv prøvet at miste en E-mail adresse.

Så nu bruger jeg gmail fra google som er gratis.

Den medfølgende E-mail fra min TDC konto bruger jeg næsten ikke - man ved jo aldrig hvornår der skal skiftes udbyder.

Kommentar
Fra : vvdriver

Dato : 31-05-09 19:23

Inden jeg opsagde mit internet hos tdc, ændrede jeg min e-mail til den nye Live mail. Så det er ingen problem.
Jeg åbnede den putter som kørte med min mail hos tdc i går, der var 60 mail, nogle var en dag gammel, så prøvede jeg at sende til den anden e-mail fra mailen hos tdc,det gik fint. Det er over 2 måneder siden alt er opsagt. Det var det jeg undrede mig over.
vvdriver

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 31-05-09 22:24

Det tager sin tid men andre gange er de hurtige. Jeg sagde mit TDC op for 5 år siden, og min mailadresse forsvandt på dagen for opsigelsen.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 31-05-09 22:27

Citat
Det var det jeg undrede mig over
spild af tid - tdc´s veje er lige så uransagelige som mikrobløds

Godkendelse af svar
Fra : vvdriver

Dato : 08-06-09 08:51

Tak for svaret o.v.n..

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 08-06-09 09:53

Selv tak