/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Til Maxhankat om "Systemgend."
Fra : heller22
Vist : 752 gange
50 point
Dato : 16-05-09 14:45

Hej Maxhankat.

Både o.v.n og jeg har fået point af gwh. Da jeg gerne vil dele mine med dig, som tak for dine gode indlæg, skal du lige give mig en besked her. Så er der en lille gave til dig.

Mange venlige hilsner fra
Chris

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 17-05-09 11:43

Hej Joan.

Hvor hulen bliver du af?

Accepteret svar
Fra : maxhankat

Modtaget 50 point
Dato : 17-05-09 18:51

Okey da heller22

Jeg er jo lige her efter en laaaaang gåtur i den friske luft.

Rigtig pænt af dig også at betænke mig med points. !000 tak!

Håber vi mødes andre gange til hyggelige kommentarer.

mvh
joan / maxhankat

Godkendelse af svar
Fra : heller22

Dato : 17-05-09 19:11

Tak for svaret maxhankat.

Citat
laaaaang gåtur i den friske luft
Morakker - jeg sidder her med kaffe og nogle smøger - skal dæleme ik ud i regnen . C.U.

Kommentar
Fra : maxhankat

Dato : 17-05-09 20:12

Tak for points.

Morakker - jeg sidder her med kaffe og nogle smøger - skal dæleme ik ud i regnen

Solen skinnede, da vi gik tur på Langelinie. Og det er da stadigvæk tørvejr her i Kbhvn.
Pas nu på du ikke overanstrenger dig.
Mvh

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 29-06-09 01:13

Og nu er det skisme sommer igen.

Mvh