/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
hjælp til hjemmeside
Fra : randrup42
Vist : 672 gange
100 point
Dato : 04-05-09 20:08

hejsa jeg står og skal lave en hjemme side til en klub

nogen der kender nogen gode programmer og guide som kan hjælpe
har set lidt på et program som hedder http://surftown.dk/ nogen der kender det og kan fortælle om det

K Randrup

Kommentar
Fra : refi

Dato : 04-05-09 20:17

Citat
nogen der kender det og kan fortælle om det

Det gør hjemmesiden da selv

http://surftown.dk/hjemmesideprogram

Du deltager jo alligevel ikke i dine spørgsmål.....

Kommentar
Fra : randrup42

Dato : 04-05-09 20:20

hvad mener du med det

Kommentar
Fra : refi

Dato : 04-05-09 20:22

At det står på deres hjemmeside

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 04-05-09 20:24

Refi.
Randrup42 deltager i aller højeste grad i sine stillede spørgsmål. Jeg fik en gang at vide af samme, at jeg skulle lukke røven .

Kommentar
Fra : refi

Dato : 04-05-09 20:34

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 04-05-09 20:35

Citat
har set lidt på et program som hedder http://surftown.dk/ nogen der kender det og kan fortælle om det
Det er der ikke noget program der hedder - men se refi's link - eller lav din egen hjemmeside fra bunden ved hjælp af CSS og HTML.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 04-05-09 21:47

fatter ikke spørgsmålet, skal du have et program der fortæller dig hvordan du laver hjemmesiden, et program du kan lave hjemmesiden i eller hjælp til at lave hjemmesiden?

Kommentar
Fra : mikael.beck

Dato : 05-05-09 09:44

randrup42 spøger om der er nogen som kender et godt program til at lave en hjemmeside til en klub! han har selv kigget på et der hedder Surftown.dk er der nogle der har god eller dårlig erfaring
med dette eller andre programmer!!

Hilsen

MB

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 05-05-09 09:54

mikael.beck vi har fortsået hvad han mener har du ???? surftown.dk er navnet på et webhotel der hoster hjemmesider. Se iøvrigt refi's link............ eller mit forslag til at lave hjemmesider.
Men man får svar ud fra det man spørger om.

Kommentar
Fra : randrup42

Dato : 05-05-09 20:16

skal bruge et program som jeg nemt kan lave hjemmesiden i

Accepteret svar
Fra : bentjuul

Modtaget 100 point
Dato : 05-05-09 20:29

Brug programmet KompoZer, her er en vejledning samt et download til programmet nederst på siden http://kimludvigsen.dk/programmer-internet-kompozer.php god fornøjelse

Kommentar
Fra : randrup42

Dato : 06-05-09 22:50

har fundet nogenlunde ud af det

men hvor kan man finde nogen gode koder???

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 07-05-09 00:30

Citat
men hvor kan man finde nogen gode koder???
til hvad ?????? er du overhovedet klar til/over hvad det er du laver.........................

Tror du skal læse lidt her inden du går videre, så du som minimum ved hvad koderne bruges til.
http://www.html.dk/tutorials/html/

Godkendelse af svar
Fra : randrup42

Dato : 07-05-09 08:01

Tak for svaret bentjuul.