/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
hejsa
Fra : randrup42
Vist : 752 gange
50 point
Dato : 13-04-09 18:29

hejsa jeg har lige installeret windows vista på min computer men står jeg kun har 20dage tilbage inden jeg skal aktiver nogen der kender en måde så jeg kan bruge mere
en crack eller??

Kommentar
Fra : edison

Dato : 13-04-09 18:44

den er hurtig fikset... du finder en butik der sælger vista. Og køber...

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 13-04-09 19:09

Randrup42 - du er da for hulen ikke gratist????? . Host op med skillingerne og køb den ægte vare

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 13-04-09 19:18

Det er sgu alligevel imponerende, ikke alene er der stadig mennesker der prøver at snyde, men de beder også om hjælp til det

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 13-04-09 19:33

Microsoft har netop i dag valideret mine MS-programmer. Alt er OK. Og så har man den samme dejlige følelse, som når man passerer en af politiets fartkontroller uden problemer

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-04-09 19:35

Citat
men står jeg kun har 20dage tilbage inden jeg skal aktiver

Jamen så er der jo god tid.....

Du aktiverer bare

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 13-04-09 19:36

Du randrup42 - burde du ikke blacklistes af Kandu? Hvad synes andre?

Kommentar
Fra : ockendon

Dato : 13-04-09 19:37

du har vel fået en kode da du købte den? Så taster du den bare ind - og vupti - så kører det

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 13-04-09 19:39

hejsa - du trykker blot på aktiver - det behøver du ikke en crack til

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 13-04-09 20:19

Om Ca. 10 dage kan du hente/downloade en helt ny udgave af det gratis styresystem ubuntu 9.04
Programmet er på højde med windows og der følger en masse office / foto / tegne - programmer med, og du behøver ikke at aktivere, hacke, chracke og andet besværligt.

Kan hentes på denne adress om nogle dage.
http://www.ubuntu.com/

Den brændes som image / billedefil
Denne boot CD kan afprøves uden at installere.

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 13-04-09 20:51

Nå skæg for sig og snot for sig. Jeg går da ud fra, at den Vista er en du har købt. Så du skal bare registrere dig hos Microsoft, og så kører det bare

Accepteret svar
Fra : antonhks

Modtaget 25 point
Dato : 14-04-09 16:24

Nogle steder er det biligere end andre, men der er ingen anden vej end at købe det, og det er jo en demo du har downloadet, så den vare jo cirka kun den måned der. men er der andre fra din familie eller venner der har vvista kan du låne cd'en så behøver du vidst nok ikke at betale.
Mvh. Antonhks

Kommentar
Fra : randrup42

Dato : 14-04-09 19:20

hvorfor burde jeg blacklistes heller 22

tak koden ville bare ikke virke men tak for hjælpen

og heller22 Luk nu bare Røven

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 14-04-09 21:29

Hov hov - selvfølgelig er det mig, der i dyre domme har købt programmer, og altså kører lovligt, der bare skal "lukke røven". Hvad med lige at blive lovlig selv?

Og hold så lige en ordentlig tone her på Kandu.

Kommentar
Fra : edison

Dato : 15-04-09 19:31

hmm, du spurgte efter en Crack.
og derfor har flere af os meldt ud, at sådan noget deler vi ikke her...
Men du kan vel finde sådan noget på nettet. hvis du vil, der en masse af crack. Og der får man normalt også en lille virus med i købet...

Kommentar
Fra : noltus55

Dato : 16-04-09 18:30

Den sikreste måde at cracke vista på er,du piller bundkortsbatteriet ud men den er startet,så tager du en ledning fra lysnettet og berører begge poler på bundkortet samtidig og i med batteriet igen,så behøver du ikke flere crack

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 16-04-09 21:15

Du må da kunne få en kode, der virker, ved at kontakte Microsoft Danmark eller din forhandler. For det er da for dårligt, at du har fået en forkert. Det ville jeg godt nok klage over, hvis det var mig.

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 16-04-09 21:23

Du skriver:
Hvorfor burde jeg blacklistes heller 22?

Det må du undskylde. Men jeg troede, at du brugte en kopi-vare. Og så glemte jeg i mi forrige svar at skrive, at de hos Microsoft altid er parate til at hjælpe os gode kunder.

MVH fra heller22

Godkendelse af svar
Fra : randrup42

Dato : 04-05-09 20:21

Tak for svaret antonhks.