/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Computer kan ikke starte
Fra : XxoO
Vist : 533 gange
100 point
Dato : 08-04-09 20:57

Hej. Min bærbare computer er blevet lidt mærkelig. Når jeg starter den er det i fejlsikret tilstand, og jeg kan vælge mellem at genstarte den normalt, eller som sidste gang windows virkede. Jeg prøver begge dele, og i begge tilfælde går den i blå skærm og siger noget med at "der er blevet fundet en fejl, windows er blevet lukket ned for at forhindre beskadigelse af computeren". Jeg kan ikke starte min computer nu, altså jeg kan ikke gøre noget, for den går bare ind i det blå skærm.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-04-09 21:01

Start op på din CD/DVD og rep. systemfilerne....

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 08-04-09 21:05

Refi har skrevet det, du har ikke andre muligheder.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 08-04-09 21:30

hvis du får en blå skærm så står der med al sandsynlighed også en stop kode som minder om denne her 0X0000007B

Kommentar
Fra : XxoO

Dato : 08-04-09 22:23

præcis webnoob :)

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 09-04-09 00:34

så er det nemingen at du skriver den fejlkode, ellers kan ingen her hjælpe dig videre

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 09-04-09 16:14

Når der nu bare er blå skærm, kan det være grafikkortet, der er stået af
MVH

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 09-04-09 16:17

Jeg glemte at skrive, at det måske også kan være skærmen, der er gået helt i udu . MVH