/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Samsung skærm SAM2333SW
Fra : lassethorsted
Vist : 858 gange
50 point
Dato : 01-04-09 09:36

Jeg har købt ovenstående skærm, men når jeg skukker min PC blinker lysdioden foran blåt, hvilket irritere mig meget. Kan dette slås fra eller kan den sættes til at lyse konstant i stedet for? Jeg kan ikke finde nogle steder i menuerne hvor jeg kan slå det til/fra?

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 01-04-09 09:45

Du kan slukke for skærmen, så lyser den ikke mere.

Kommentar
Fra : lassethorsted

Dato : 01-04-09 11:39

Det havde jeg sådan set fundet ud af, men der må da være en anden måde???

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 01-04-09 11:43

Det er stand-by lampen, den kan ikke slukkes.

Kommentar
Fra : lassethorsted

Dato : 01-04-09 12:30

Den burde i så fald ikke BLINKE men lyse KONSTANT (det gør alle mine andre Samsung skærme!?)

Accepteret svar
Fra : tadeo

Modtaget 50 point
Dato : 02-04-09 06:50

Har selv en Samsung skærm, på standby blinker lampen altid,
som tidligere nævnt er der kun en mulighed, sluk for skærmen.

De andre Samsung skærme er nok TV skærme, der lyser lampen konstant,
når du slukker på fjernbetjeningen.

Kommentar
Fra : lassethorsted

Dato : 02-04-09 07:57

tadeo: Dit svar stemmer meget godt overens med det svar jeg fik af Samsungs support. Dog begriber jeg stadig ikke hvorfor de laver der på denne måde? Det er ret irriterende at skulle trykke på nogle knapper for at slukke sin PC - og 2 knapper fremfor én for at tænde den!

Godkendelse af svar
Fra : lassethorsted

Dato : 02-04-09 07:58

Tak for svaret tadeo.

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 02-04-09 08:40

Joda - takfor, at jeg måtte bruge tid på dig, svaret blev nøjagtig det samme - eller??

Kommentar
Fra : lassethorsted

Dato : 02-04-09 10:58

Ja de anbefalede mig også bare at slukke manuelt for skærmen hvis jeg ikke kunne holde ud at se på den blinkende diode. Og som du rigtigt nok siger, er mine andre Samsung skærme TV'er