/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Java og Secunia PSI
Fra : o.v.n.
Vist : 535 gange
200 point
Dato : 27-03-09 12:08

allerede i går kom PSI med advarsel, der var ikke opdaterede programmer på computeren, det drejede sig om Java, jeg lod JavaRa undresøge sagen, den sagde at jeg allerede havde nyeste Java, så åbnede jeg jeg Java fra Kontrolpanel og klikke på Opdater nu, der fik jeg også besked om at nyeste Java allerede er der.
Nu i dag kom advarslen igen, denne gang hentede jeg så jre-6u13-windows-i586-p-s fra den direkte download link i PSI og installerede den, nu kommer der så en kategori 4 advarsel, der er gammel Java på computeren som kræver afinstallering
Der er bare det problem, at der kun er 1 Java, der er ingen gammel - eller er der ? Og hvor hvis der er ?

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 27-03-09 12:22

http://java.com/en/download/faq/remove_olderversions.xml
ligger i xp
C:\Programmer\Java\jre6
men psi plejer at vise hvor den ligger,jeg afinstallerer altid den gamle før jeg installere den nye.

Accepteret svar
Fra : Manse9933

Modtaget 210 point
Dato : 27-03-09 12:24

og
C:\Documents and Settings\bruger navn\Application Data\Sun\Java

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 27-03-09 12:30

jeg kører kun online skanneren
http://secunia.com/vulnerability_scanning/online/?lang=dk
prøv det hvis det ikke er den du bruger,plejer at vise hvor det ligger.

Godkendelse af svar
Fra : o.v.n.

Dato : 27-03-09 12:30

Tak for svaret Manse9933. der lå to gamle mapper som straks er fjernet, jeg så i Tilføj og fjern + direkte i mappen Programmer, der var der ikke mere en 1

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 27-03-09 12:30

Jeg har den PSI version som er installeret

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 27-03-09 12:31

Selv tak.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 27-03-09 12:33

Citat
Jeg har den PSI version som er installeret

Jeg nægter hvilket som helst program til at rode rundt på hele min pc og sende info til en udenforstående server,jjeg nøjes med at tjekke de mest vigtige programmer på C:Drevet

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 27-03-09 12:35

Jeg nægter hvilket som helst program i at rode rundt