/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
program til at lave lille film
Fra : myes
Vist : 871 gange
100 point
Dato : 03-03-09 12:18

hej alle

Jeg sidder her og arbejder lidt på en mindre gave til min kæreste.
Vil gerne lave en lille film med billeder af ham og vores tre små piger, hvor der er baggrundsmusik på og gerne tekst enten på billederne eller i mellem billederne.
Men jeg aner ikke hvilket program jeg skal bruge.
Jeg er er bestemt ikke nogen haj til det her med computer så det skal gerne være nemt at gå til..
Evt, noget man kan hente gratis på nettet.. Eller hvis nogen ved et program der ligger hvis man har vista.
Jeg har NTI Photo maker liggende nu, men synes ikke helt jeg kan få det med teksten til at virke. Så derfor spørger jeg om nogen evt kan anbefale et andet program..

Kommentar
Fra : refi

Dato : 03-03-09 12:22

Du har allerede Windows Movie Maker - den er udmærket

Kommentar
Fra : zebra_fisk

Dato : 03-03-09 13:05

vis du har vista går jeg ud fra at du har windows movie maker som er et udmærket program du bør kunne se det når du trykker start og derefter alle programmer. ellers så bare tryk søg og så skriv windows movie maker i søgefeltet.
Har selv lige brugt det til at lave en 11 minutter lang video til min projektopgave
håber det kunne bruges og at det bliver en god film

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 03-03-09 13:07

Du kunne jo prøve med DVD Flick
http://dvdflick.net/

Citat
Burn near any video file to DVD
Support for over 45 file formats
Support for over 60 video codecs
Support for over 40 audio codecs
Easily add a menu
Add your own subtitles
Easy to use interface
Burn your project to disc after encoding
Completely free without any adware, spyware or limitations

mvh klaudi

Kommentar
Fra : sp4nker

Dato : 09-03-09 18:14

Det vil jeg også sige, WIndows movie maker....
Den er lige til at gå til, så nemmere kan det ikke blive!
Alle kan finde ud af bruge det

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 21-03-09 10:13

(prik prik) Arbejder du stadig på film, eller venter du bare til ? er annulleret?