/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Hvilken computer?? :)
Fra : Black_megan
Vist : 409 gange
40 point
Dato : 20-02-09 18:51

Hej..

Jeg står og skal købe stationær pc, og ville høre om der er nogen her på siden der kan komme med et forslag.. :) max 6000 kr... Jeg har bl.a. kigget på denne:

http://www.mm-vision.dk/produkter/vispcsystem.asp?action=vis&menu=computer&varenr=99107&type=pcsystem

Den ligger umiddelbart op til at de kun bruger kvalitets-hardware (kingston ram og Gigabyte bundkort) Så vidt jeg ved er det faktisk 2 gode mærker ikke? Eller er der nogle af de tal bagefter der snyder en? :)

Kan nogen ellers sige noget om den? Er den god til hendholdsvis normale ting som surfe på nettet, skrive email og vigtigt - kan den GAME!!??? :) Skal hvert fald kunne spille CS Source og gerne nyere spil også... :)

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 20-02-09 21:51

Den er en kaddilak ved siden af en folkevogn, superlækker maskine.

Den kører 64 bit ellers kan den ikke bruge 8 gb RAM og der er en del printer, scanner m.m. der ikke kører med 64 bit.

Men smadder godt køb.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-02-09 07:06

Imponerende stykke isenkram !!!

..og så er siden oven i købet E-mærket, så der sku' ik' bli' problemer med betaling og levering

Hvis jeg havde 6.000 at spendere ville jeg slå til

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : lassethorsted

Dato : 21-02-09 08:49

Fed maskine!

Kommentar
Fra : lassethorsted

Dato : 21-02-09 08:56

Se lige den version du kan få for sølle 1700 kr mere:

Vision Intel Game - Core2Quad Q9550 4x2,83GHz (FSB1333MHz) <--- OMFG!!!

Og så havde jeg tilkøbt nogle flere RAM... Men det kan jo altid komme!

Kommentar
Fra : Superfreak

Dato : 21-02-09 17:45

Hej , i jo i gang med at snakke computer. så jeg lige ville stille et spørgsmål.
Jeg skal konfirmeres her til maj, og jeg ønsker mig inderligt en stationær gaming-pc.
Min store passion er World of Warcraft, og Sims.
Så jeg vil vildt gerne have en computer der kan tage alle 4 spil på en gang, og stadig kører formidabelt.

Jeg har kigget lidt på Dell's computere. Men der ik rigtig noget der falder i min smag, for jeg ved virkelig ikke meget om computere.

Så hvilken computer skal man have fat i hvis den skal være:
- hurtig
- havde meget plads
- og have et nogenlunde design ?

Jeg vil helst ik have en pc der ligner noget katten har slæbt med ind.

Nogen der kan hjælpe mig ?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-02-09 15:19

Superfreak -> Du ka' jo bare oprette dit eget spørgsmål hér:

1.) http://www.kandu.dk/groupview.aspx?grpid=30610
2.) http://www.kandu.dk/groupview.aspx?grpid=30601

....eller hér:

3.) http://www.kandu.dk/groupview.aspx?grpid=20607

..f.eks. ???

</MOLOKYLE>