/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
system security
Fra : randrup42
Vist : 629 gange
15 point
Dato : 19-01-09 14:57

hejsa jeg har lige formateret min søsters computer men efter det startede system security og siger jeg skal betale for det og det stater hele tiden mit spørgsmål er hvordan fjerner jeg det igen
jeg har været inde i tilføj/fjern programmer men der er det ikke til at se
plz hjælp

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 25 point
Dato : 19-01-09 15:27

du tilmelder dig gratis her

http://www.malwarecheck.dk/forum/

går i kategorien hijackthis forum - læs vejledningen og følg den og opret spørgsmålet i samme kategori - det er noget skidt du har fået indenbords

Kommentar
Fra : JegErHer

Dato : 19-01-09 17:50

Når man Formatere sin maskine, skal man helst ikke ha Internet Kabelt i maskine før efter man har installeret en ordenlig Firewall, Antivirus & AntiSpyware (altså grund sikkerheds programmer).
Jeg har hørt om flere som har fået virus på deres maskine selv om det først de downloade efter installation var antivirus og installerede dette.
Så forfra eller i gang med en grundig oprydning som miritdk skriver.

Kommentar
Fra : sokoban

Dato : 20-01-09 01:32

Citat
system security

ER en/ et virusprogram, der kommer GANSKE af sig selv,
grundet DU har været på nettet UDEN en FIREWALL

Denne er GOD og gratis, kræver du registrerer dig, får
at de kan sende dig LICENSEN
http://www.personalfirewall.comodo.com/

Men Før du får en firewall__
Kan du lave alle de installeringer der er plads til,
det ændrer INTET, da de kommer som EN SULTEN KAT...

Øv nu igen_

NÆSTE GANG__LAD VÆRE MED AT
HAVE NETTET ÅBNET,
før sikkerheden er i orden.

Og uden at fyre for meget så lad den bestå
denne side.
https://www.grc.com/x/ne.dll?bh0bkyd2

Kommentar
Fra : sokoban

Dato : 20-01-09 01:35

Fuck min var hullet__nå,
overlever det nok, IGEN

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 20-01-09 13:10

formater den som du snakker om. det er den hurtigste løsning.

Godkendelse af svar
Fra : randrup42

Dato : 20-01-09 14:26

Tak for svaret miritdk.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 20-01-09 16:36

velbekomme og god fornøjelse - det er nemmere end du tror