/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
brændning af BIN filer Hjælp
Fra : edison
Vist : 694 gange
100 point
Dato : 03-01-09 10:36

Hmmm. er løbet ind i et problem. Jeg har en backup af af en masse ting og sager på ca 4 gig. og de ligger i en mappe hvor der er 3 bin filer. Hvordan pokker får jeg brændt dem.
har prøvet deamond tool. nero og alt muligt.
Nogle forslag.

Kommentar
Fra : edison

Dato : 03-01-09 10:37

de heder foresten.
fsx_2a
fsx_2b
fsx_2c

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 03-01-09 10:41

Bin filer er vist image-filer billedefiler som bør kunne brændes i eks. Nero > kopi > brænd billedefil.
Men vil du bare gemme på DVD kan det hele vel ligge som data indtil du skal bruge dem.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 03-01-09 10:43

Det er noget flysimulator ikke.............

Kommentar
Fra : edison

Dato : 03-01-09 10:52

jo det er. noget fly sim.
Men når jeg prøver at åbne imaget, så vil den ikke. da imaget på underligt vis er delt op i 3 bin file.
2 styk på 1.66 gig. og en på 758 mb
jeg har læst om det engang. men kan ikke huske hvordan man løser problemet. det var noget med at man sku lave en tekstfil der samle trådene så de kan læses sammen.

Kommentar
Fra : edison

Dato : 03-01-09 10:58

der mangler vist et cue-sheet i mappen hvor jeg har de bin filer.
hvordan opretter jeg et sådan. cue-sheet

Kommentar
Fra : dk

Dato : 03-01-09 11:13

hvis du ikke har nero så....

hent cdrwin her
http://goldenhawk.com/download.htm

http://goldenhawk.com/

den laver/bruger bin filer som standard

dine filer kan også være mac filer !!!

Kommentar
Fra : edison

Dato : 03-01-09 12:16

hmm. det virker ikke

Kommentar
Fra : dk

Dato : 03-01-09 12:34

hvis du er sikker på det er en image fil
så kan isobuster åbne den

http://isobuster.com/isobusterdownload.php

eller deamon-tools, men den er lidt mere omstændig
http://forum.daemon-tools.cc/index.php

http://www.disc-tools.com/download/daemon

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 03-01-09 13:15

Da den fil blev oprettet, har programmet nok delt op i flere bin filer og nu har du problemet med at sammle dem igen.

Du kan måske være så heldig at samleordren ligger i den første bin fil.
Så der bare skal køres med den første brændte CD og den så beder om næste CD ved installationen.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 03-01-09 14:24

pak dem med winrar, bliver ganske vist ikke meget mindre, men så kan du brænde dem ned. Det er den letteste løsning.

Kommentar
Fra : edison

Dato : 03-01-09 17:07

Hmm. jeg skal altså bruge den/de filer.. og har kikket lidt omkring på nettet. det ser ikke nemt ud. har nu downloadet en masse programmer. og inted hjælper.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 03-01-09 19:37

har du prøvet og pakke filerne sammen?

Kommentar
Fra : edison

Dato : 03-01-09 19:52

jeg har prøvet alt... Men er sikker på der skal laves en cue fil der kan samle dem. Men hvordan man lave en sådan en har jeg ikke helt styr på.

Annuller spørgsmålet
Fra : edison

Dato : 04-01-09 19:15

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål