/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Vista og MS Optical Mouse
Fra : louie2003
Vist : 520 gange
30 point
Dato : 29-12-08 13:50

Hej. Har lige fået helt ny computer (Fujitsu Siemens) men desværre fryser den medfølgende mus meget tit. Vil gerne skifte tilbage til min gamle MS Wireless Optical Mouse + Multimedia keyboard, men selvom jeg har hentet opdateringer fra Microsofts hjemmeside, bliver den ved at sige at operativvystemet ikke er kompatibelt. Kan det være rigtigt??

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 29-12-08 17:34

Denne her virker til fujitsu siemens Amilo
http://www.expert.dk/default.asp?state=product_detail&pageid=2193&productid=28736&categoryid={43689B51-CD2C-4AD1-905F-133A32E74BE9}&nodeid=
Den installerer sig selv.
Du skal bare ind i indstillinger og skrue lidt ned for accellerationen.