/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Er dette en bærbar for mig?
Fra : skt_Thomas
Vist : 422 gange
178 point
Dato : 25-11-08 11:26

Hej alle sammen.

Jeg har tænkt mig at købe en bærbar til studiebrug i gymnasiet (for at tage noter samt søge på internettet) og har derfor fået kig på HP's TX-modeller hvor at man kan vende skærmen og derefter skrive på den som med et normalt A4 ark. Men er det virkelig modellen for mig?

modellen som jeg havde kig på hedder HP NOTEBOOK TX2010EO og kan findes på http://www.fona.dk/default.aspx?m=2&i=81&itemnumber=4406121000

Det jeg godt kunne tænke mig at vide var, om der er nogen form for skriftgenkendelse på den? Dette er ikke så vigtigt men ville alligevel være rart at have.

Samtidig ville det være godt at vide om "megahurtzne" på den her computer er gode nok, den bruger et AMD Turion 64 X2 Mobile Technology TL-68 processormodul, som vist efter sigende havde 2,4 gHz processorkraft i sig, det burde være nok til mit forbrug.

Grunden til at jeg netop vil købe denne computer er fordi at jeg tit har brug for at tegne figurer, diagrammer, grafer o.lign. og derfor ville det være rart at kunne dette i hånden.

Til sidst havde jeg tænkt mig, hvis dette er pc'en for mig, at købe den i min lokale Fona hvor jeg ved de har den.

Med Venlig Hilsen
Skt_Thomas

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 178 point
Dato : 25-11-08 12:57

http://forum.tabletpcreview.com/showthread.php?p=88561

Gå ned til kommentar 30 - der er et review af den....

Kommentar
Fra : skt_Thomas

Dato : 25-11-08 13:58

Det ser rigtig godt ud, tak Refi.

Jeg venter lige lidt og ser om andre har noget at tilføje. Eventuelt nogle personlige bemærkninger om den, siden jeg ikke har set nogen endnu der har den

Kommentar
Fra : skt_Thomas

Dato : 25-11-08 19:41

Hvad jeg i øvrigt godt kunne tænke mig at vide var, om skriftgenkendelsen fungerer godt nok til at personer med... en smulle grimmere håndskrift godt kan bruge den.

Godkendelse af svar
Fra : skt_Thomas

Dato : 26-11-08 22:03

Ingen andre? okay, tusind tak for svaret Refi:)