/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Poin til O.V.N
Fra : vvdriver
Vist : 361 gange
50 point
Dato : 03-11-08 16:17

På spørgsmålet
Formindsk billeder 29/10
Har gjort brug af dit tips
Giv dig til kende,og få 50 poin
Venlig hilsen
vvdriver

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 04-11-08 01:19

Hvilken program blev dit foretrukne til at formindske billede ? Jeg er for nærig til at købe spørgsmålet

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 04-11-08 04:55

Citat
Jeg er for nærig til at købe spørgsmålet

o.v.n. det behøver du heller ikke det blev XnView, men dit link til http://www.pensionistedb.dk/ er et Tip værd - det kan godt være at det har været der før, så kan det det tåle at blive gentaget

Kommentar
Fra : vvdriver

Dato : 04-11-08 08:27

Til OVN
Citat
Tak for svaret bentjuul.
Jeg har nu instaleret xnvien.
havde den til at liggende på Cd, vidste ikke den kunne klare det??.
Brokke 44 ledte mig på tanken,Microsoft Photoshop,som jeg også havde.Den havde jeg tidlige brugt,havde bare glemt den.Brugt for 4 år siden.
Pensionist edb fra OVN, har jeg også instaleret.
Men du vandt
Tak til alle
vvdriver

Jeg valgte xnvien fra bentjuul,da den også var brugbar til andre ting.
Da jeg også havde glæde af dit svar,samt den fra Broke 44,syntes jeg i skulle have en belønning.
Jeg lukker ikke før jeg har ser,du har ser denne meddelse.
Hilsen
vvdriver

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 50 point
Dato : 04-11-08 10:37

Nu har jeg så set kommentarerne, Xnview har jeg vist nok aldrig selv prøvet, det må jeg så se at få rettet op på, PhotoFiltre som blandt andet kan hentes fra Pensionistedb har jeg, og jeg er ret imponeret af alle de forskellige vejledninger der er til progammer på den side, tak for tippet bentjuul jeg forsøger mig sikkert med et tip PhotoFiltre kan (når man husker på at det er et gratis program) imponerende meget

Godkendelse af svar
Fra : vvdriver

Dato : 04-11-08 11:04

Tak for svaret o.v.n..

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 04-11-08 11:44

Selv tak