/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Kandu snuppede 339 point
Fra : vvdriver
Vist : 525 gange
20 point
Dato : 04-10-08 19:18

Har nogen prøvet dette.
Stille et spørgsmål,udlovet 100 point
Kan se,kandu har skrevet 339 point
Spørgsålet var#hjælp til FrontPage#
De har tømt min konto (ok-det har BonusBanken også??.)

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 04-10-08 19:19

De skal vel snuppe ved dem der har noget

hawaii7

Kommentar
Fra : refi

Dato : 04-10-08 19:23

Du har sat prik det forkerte sted da du oprettede spørgsmålet

Meget kan Kandu beskyldes for - men de stjæler ikke (andet end tid)

Kommentar
Fra : vvdriver

Dato : 04-10-08 19:24

Citat
De skal vel snuppe ved dem der har noget

BonusBanken er jeg ligeglad med,det var spekulation.
Men,men,men, det var mine point hos Kandu ikke

Kommentar
Fra : vvdriver

Dato : 04-10-08 19:27

Citat
De skal vel snuppe ved dem der har noget

Niks,jeg har set spørgsmålet her på Kandu der stod 100 point

Kommentar
Fra : refi

Dato : 04-10-08 19:31

Ja i starten - så har du forhøjet point - og der har du bare trykket på knappen uden at læse hvad der stod

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 04-10-08 19:34

Skal vi lige skaffe ham halvdelen af de poin tilbage

Kommentar
Fra : refi

Dato : 04-10-08 19:42

Kommentar
Fra : drpjotr

Dato : 04-10-08 20:05

..øøhhh hvad!

Betyder det så, at du ikke har point til at betale hvad du har udlovet? Eller hvad?
Undrer mig over at du skriver i dette nye spørgsmål og ikke i "hjælp til frontpage", hvor vi jo var godt igang med at hjælpe dig ;D

Kommentar
Fra : refi

Dato : 04-10-08 20:08

Kniber det spæder vi da gerne lidt til

Det skal ikke afholde dig fra at hjælpe

Kommentar
Fra : vvdriver

Dato : 04-10-08 20:49

Citat
IBetyder det så, at du ikke har point til at betale hvad du har udlovet? Eller hvad?
Undrer mig over at du skriver i dette nye spørgsmål og ikke i "hjælp til frontpage", hvor vi jo var godt igang med at hjælpe dig ;

Fortsæt med hjelp i FrontPage,nu giver det 339 point
Dette tråd giver kun 20 point
Alle får de udlovede point,kan jo ikke stille et spørgsmål, uden de trækker point med det samme.
Såvidt jeg ved.

Til EYVIND
pæn tanke,men nej tak
så hedder det ikke Kandu,men så KANJEG lære det..

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 20 point
Dato : 04-10-08 22:34

Jeg kan huske at Creamygirl har prøvet det samme, om det var en trykfejl eller en kandu fejl ved jeg ikke, men jeg tror nok hun skrev til kandu for at få sine point tilbage.......men prøv at spørge hende

Kommentar
Fra : iah

Dato : 05-10-08 00:04

Alt det der pointhalløj, har vel ingen reel betydning - eller hvad?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 05-10-08 07:57

iah... hvis man har nogle spørgsmål, er det ikke sjovt at være "på bar røv" men ellers har du fuldstændig ret

Kommentar
Fra : iah

Dato : 05-10-08 09:03

Det kan jeg selvfølgelig godt få øje på betimeligheden af Nordsted1...

Godkendelse af svar
Fra : vvdriver

Dato : 08-10-08 14:54

Tak for svaret Nordsted1.