/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Kort USB-stik forlængerkabel
Fra : ingelein
Vist : 832 gange
40 point
Dato : 30-09-08 14:39

Hej
Til vore kursus pc mangler jeg 8 stk. USB forlængerkabler. USB stikket sidder bag på PCU'en og er dum/svær at tilgå. Desuden kan ikke alle USB- stik bruges fordi der ikke er plads til brede stik med al mulig designpynt ved siden af skærmkablet. Et almindeligt Kingston USB-stik kan lige møves ind.
Nu vil jeg anskaffe 8 stk. forlængerkabler, men kan kun finde dem i 180 cm længde -og op til 50 cm.
Jeg har selv et på ca. 45 cm og det ville passe fint.

Hvor finder jeg sådanne kabler?
mange hilsner Ingelein

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 30-09-08 15:19

Computer City har mange forskellige længder på USB kabler. Jeg ved bare ikke om de kan købes på nettet.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 30-09-08 15:40
Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 30-09-08 19:21

granner01 - hvor er det korte kabel.........................

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 30-09-08 20:47

Hej
Jeg har heller ikke fundet noget kort kabel endnu - kun på 1,80 m op til 50 meter.
Så kom frit frem med forslag til hvor jeg kan finde det. Min lokale forhandler forlanger op til 80 kr. for et kabel, men han havde ingen korte kabler hjemme.

Et kabel på 1,80 meter koster fra 18,00 på nettet.
Ingelein

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 01-10-08 01:06

Næste gang jeg tager i Computercity ser jeg efter de korte kabler og jeg tror ikke at alle deres kabler er på nettet, for de har en hel væg med kabler.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 01-10-08 01:08

Ingelein

Du kan prøve at ringe til dem i morgen på 70 15 80 00.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 01-10-08 02:08

Her er dit kabel, 50 cm. 19 kr. pr. styk: http://computersalg.dk/produkt.html?varenummer=119075&SamleMenuID=21&gruppe=5108&Extended=&SiteID=1&Show_description=0&serie=&producent=EETNordic den er ikke på lager, men computersalg plejer at få varen frem når den bestilles

Accepteret svar
Fra : alka

Modtaget 40 point
Dato : 01-10-08 07:17

Findes det - findes der her: http://www.avxperten.dk/information/kontakt.asp
Et godt - og billigt sted at handle også omkostningsmæssigt!

Godkendelse af svar
Fra : ingelein

Dato : 01-10-08 13:35

Tak for svaret alka.
Jeg er nødt til at give dig points, fordi du fandt frem til det korteste og billigste kabel
Mange hilsner Ingelein

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 01-10-08 15:59

alka - du fandt også lige et kabel til mig, så mine pendrives ikke sidder og stritter ud med fare for at knække af.
og *****

http://www.avxperten.dk/pc-kabler/usb-kabel/usb-kabel-forlaenger-0,3-meter.asp

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 01-10-08 16:29

Hej Eyvind
Godt du også fik noget ud af oplysningen- Når det regner på præsten, drypperdet på degnen-
Hilsen Ingelein

Kommentar
Fra : alka

Dato : 05-10-08 18:09

Netop hjemkommet fra camping - selv tak til alle. Et godt - og billigt sted at handle!