/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Gamer laptop.
Fra : icedice
Vist : 479 gange
100 point
Dato : 15-09-08 09:31

Jeg har købt en Zepto Mythos med følgende specs:

15,4"
2.52 gHz (intel core 2 duo) 6 mb (T9500)
4 gb DDR2 ram
500gb 5400 rpm hd
WSXGA+ 1680x1050 ZBD + NVIDIA® 9600M GT 512MB GDDR3

Men jeg er ikke videre tilfreds med den, bla larmer den meget og køleren tænder og slukker hele tiden ligemeget om den laver noget eller ej.

Jeg overvejer derfor at sende den tilbage til dem og købe mig en anden, men jeg har svært ved at finde nogen som lever op til mine krav, vil ikke ha' en med dårligere specs en min zepto, eller i hvert fald ikke ret meget dårligere.
Kigger lidt på den her:
http://www.happii.dk/product.aspx?prodid=168764

Nogen som har erfaring med den, eller tilsvarende asus laptop?

Forslag til andre max 15,4" gamer bærbar modtages meget gerne...

Max pris: 14000

Kommentar
Fra : Caine

Dato : 15-09-08 09:46

Hej

Problemet med de nye hurtige bærbare er at de producere rigtig meget varme. Da clock frekvensen på cpu, ram og grafikkort er meget høj. Det er derfor at den larmer lidt...

Men ofte kommer der nogle BIOS opdateringer der justere lidt på måden blæseren virker på og andre tweaks. ftp://ftp.zepto.dk/Notebooks/Mythos_A15/

Men laptop du har der er rigitg vild!!! og hvis du skal finde en konkurent med samme specs. kommer det til at koste kassen

håber du kan bruge dette til noget
// CaiNe

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-09-08 10:13

Citat
Gamer laptop

Findes ikke....

En notebook er en "erstatning" for en stationær komputer...

At notebooks så KAN bruges til spil er en anden historie - men det er og bliver en erstatning med de begrænsninger der nu engang er.

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 15-09-08 10:45

Du kunne have valgt en hurtigere harddisk, det ville gøre den mere støjsvag

Kommentar
Fra : icedice

Dato : 15-09-08 11:43

Hmm, tak for svarene...
Der er ikke nogen som har erfaring med den asus jeg har linket til?

Kommentar
Fra : bruuno117

Dato : 15-09-08 11:49

Jeg er enig med caine, men den asus pc ser nu ret godt ud, men jeg tror ikke du skal regne med at den er specielt lydløs.

Min Zepto 3415w "gaming laptop" synes jeg nu er rimelig lydløs, og jeg tror ikke mit usle gf8600gt gfx bliver ret meget mindre varmt end et 9600gt.

Kommentar
Fra : icedice

Dato : 15-09-08 12:42

Ok, tak for svarene.
Jeg har lige fået min zepto, så jeg tror bare at jeg prøver at købe den asus, der er 1-2 dages leverings tid, så kan jeg havde dem stående ved siden af hinanden og se hvilken en jeg bedst kan lide og så retunere taberen.

Annuller spørgsmålet
Fra : icedice

Dato : 24-09-08 11:29

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål