/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
activex-objekter
Fra : eln
Vist : 800 gange
200 point
Dato : 02-09-08 19:33

jeg har et lille vindue ,der popper op hele tiden, der står =vil du tillade , at software,f.eks activex-objekter og plug-ins,køres = hvordan får jeg fjernet den ?

mvh. eln

Kommentar
Fra : heloforpc2

Dato : 02-09-08 19:38

det noget som din pc har brug for den prøv installere den så er du fri

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 02-09-08 19:45

Det kan man under Funktioner>Internetindstillinger>Sikkerhed i gruppen Activex,
men det er ikke særlig smart at slå fra da man så kan få alt muligt skidt og møg ind på pc'en

mvh klaudi

Kommentar
Fra : refi

Dato : 02-09-08 19:50

Citat
hvordan får jeg fjernet den

Den skal du IKKE fjerne

Vær glad for at du bliver advaret INDEN....

Er det en side du har tiltro til kan du ved at klikke på linien give den tilladelse til at installere....

Men er du i tvivl - så lad være med at installere....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 02-09-08 19:53

Årsagen er at visse ting på siden skal bruge dette objekt for at kunne køre - så hvis du alligevel kun er på "kiggebesøg" så lad være at installere....

Din komputer fungerer lige godt af den grund....

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 210 point
Dato : 02-09-08 20:03

https://www.cert.dk/vejled/activexogjava.shtml

men lad være med at fjerne den advarselslinje den er der kun for at hjælpe dig med ikke at få skidt ind

Godkendelse af svar
Fra : eln

Dato : 04-09-08 22:04

Tak for svaret miritdk.
min computer gik i udu ,og jeg har først fået den lavet nu ,derfor var jeg så længe om at svare , det lille vindue der poppede op hele tiden ,er væk ,hvorfor og hvordan , aner jeg ikke men bare den ikke kommer igen så er det fint .tak for svarene.

mvh. eln

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-09-08 22:06

velbekomme dig - synd du røg i udu - men godt du er kørende igen